  • 1. Data: 2009-01-11 06:37:43
    Temat: pobiłem człowieka
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl>

    Cześć,
    Opowieść moją rozpocznę od tego, że nie znam prawa.
    Nie znam go w ogóle i nie wiem co mam zrobić.
    Sytuacja była tego typu, że siedziałem sobie spokojnie
    w knajpie, sączyłem browara z koleżankami,
    dobrze się bawiłem, gdy nagle zauważyłem, że jakiś koleś
    okłada swoją laskę. Nie była to zwykła kłótnia tylko on ją
    bił, szarpał. Podszedłem do typa i mówię mu, że rozumiem
    owszem, że pokłócić się można, ale żeby mu ręce za bardzo
    wobec tej pani nie latały, a dokładnie użyłem słów - odpierdol
    się od niej ty chuju, bo cię zabiję.
    Na co on wstał, wyjął nóż i powiedział, żebym znalazł sobie
    inny obiekt zainteresowania - cytuję "spierdalaj stąd jebany
    frajerze, jeśli chcesz mieć bebechy całe".
    Oceniwszy całą sytuację, panna we łzach, koleś najebany
    w osiem dup, kopnąłem go w głowę.
    Przewrocił się, ja wróciłem do stolika.
    Zadzwonił po policję, która przyjechała, owszem, zajebała mnie
    na dołek na 24h i żądała zeznań.
    Więc opowiedziałem jak było.
    Po skorumpowaniu policji, w celu dowiedzenia sie co i jak
    okazuje się, że panna tego typa jest za nim - ja go bez sensu
    pobiłem, noża nie było.
    Moje koleżanki (dwie), powiedziały jak było - zwróciłem
    uwagę typowi, żeby nie lał kobiety, na co on wyskoczył
    z nożem i dostał w jałopę.
    Co ja mam teraz zrobić? Sprawa poszła do prokuratury.
    I nauczka na przyszlosc kurwa. Jak koles napierdala panne
    nalezy odwrocic wzrok.

  • 2. Data: 2009-01-11 06:49:06
    Temat: Re: pobiłem człowieka
    Od: Niepoprawny <n...@n...no>

    kukikoko wrote:
> [...]
    > Co ja mam teraz zrobić? Sprawa poszła do prokuratury.
    > I nauczka na przyszlosc kurwa. Jak koles napierdala panne

    Byl monitoring?

  • 3. Data: 2009-01-11 06:56:07
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > I nauczka na przyszlosc kurwa. Jak koles napierdala panne
    > nalezy odwrocic wzrok.

    Hmm, ale jakie jest Twoje pytanie?

    Bo na to, którego ja się domyślam, to w ostatnich dwóch liniach posta
    sam sobie odpowiedziałeś.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2009-01-11 08:17:34
    Temat: Re: pobi3em cz3owieka
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Niepoprawny" <n...@n...no> napisał w wiadomości
    > Byl monitoring?

    Niech obsługa lokalu też zeznaje.

  • 5. Data: 2009-01-11 08:20:43
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    kukikoko pisze:
    > Cześć,
    > Opowieść moją rozpocznę od tego, że nie znam prawa.
    > Nie znam go w ogóle i nie wiem co mam zrobić.

    Wygląda na to, że było inaczej. Przecież określenie " zabrali mnie na
    dołek" to słownictwo osób, które znają jednak prawo w sensie potocznym.
    Dołek to izba zatrzymań, areszt lub podobne miejsce zatrzymania.

    Michał

  • 6. Data: 2009-01-11 08:28:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 09:20:43 +0100, Mecenas napisał(a):

    > Wygląda na to, że było inaczej. Przecież określenie " zabrali mnie na
    > dołek" to słownictwo osób, które znają jednak prawo w sensie potocznym.
    > Dołek to izba zatrzymań, areszt lub podobne miejsce zatrzymania.

    Albo mógł się tam nauczyć.
    Z każdej branży znasz wyłącznie fachową terminologię?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-01-11 08:47:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 11 styczeń 2009 07:37
    (autor kukikoko
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkc43r$8b5$1@news3.onet>):

    > kopnąłem go w głowę.

    Kurde, to był karzeł czy ty masz wyjątkowo wysoki wykop?

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 8. Data: 2009-01-11 08:51:08
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-01-2009 o 09:47:04 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gkc43r$8b5$1@news3.onet>):

    > Kurde, to był karzeł czy ty masz wyjątkowo wysoki wykop?

    Jak się trochę rozciąga od czasu do czasu to nie jest to problem.
    Ale powiem szczerze, że chyba żaden normalny fighter nie kopie
    delikwenta z noże w głowe. W zasadzie to na ulicy wogóle się
    w głowę nie kopie, chyba że się chce laskom zaimponować.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 9. Data: 2009-01-11 08:55:14
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Albo mógł się tam nauczyć.
    > Z każdej branży znasz wyłącznie fachową terminologię?

    a nawet jezeli z fachowej zna to co to zmienia?
    Jakby nazwal areszt sankcją, sankami to odrazu to co mowi okazuje sie
    nieprawda?

    --
    http://Wspolna-Flaszka.PL - nasza-klasa dla żuli
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez

  • 10. Data: 2009-01-11 09:28:32
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl>

> [...]
    > delikwenta z noże w głowe. W zasadzie to na ulicy wogóle się
    > w głowę nie kopie, chyba że się chce laskom zaimponować.

    nie jestem zadnym fighterem, a kopnalem go w glowe
    bo mial noz nisko i wiedzialem, ze go tym kopem unieszkodliwie.
    w sensie - zaskocze.
    rozciagam sie fakt i mam za soba wieloletnie treningi kick-boxu,
    ale nie o to chyba w tym watku chodzi.