  • 81. Data: 2009-01-12 21:52:18
    Temat: Re: pobiłem człowieka
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(wytnij)@gazeta.com.p>

    Użytkownik "kukikoko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gkd5vt$uk4$1@news3.onet...
    > > nic mu wiecej nie zrobilem.
    > jeden kop i koles usnal.
    A potem "Gosc zebral zęby z podlogi i zadzwonil po policje." jak napisałeś
    w innym poście.
    To prawda ?
    ZiPi

  • 82. Data: 2009-01-13 00:44:15
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Parę lat temu prasa opisywała taki przypadek: było jakieś pole namiotowe i
    potworne bydło przyjechało. Kimpletnie pijane, wokoło leciały bluzgi, zaczepki
    i w ogóle chamstwo totalne. W pewnym momencie zaczęli się czepiać jakiegoś
    spokojnego człowieka, a ten niewiele myśląc wyjął z bagażnika samochodu miecz
    japoński i całe to bydło rozgonił. Już nie pamietam dokładnie, ale chyba trochę
    dresów podgolił, ale nie na tyle, żeby szpital jakiś był potrzebny. Nie wiem
    jak się sprawa zakończyła w sądzie (bo to była taka prasowa sensacja dnia) ale
    dokładnie pamiętam, że wszystkie te gazety (zdaje się że i TV) bardzo
    podkreślali fakt, że ten gościu był po jakiejś poważnej operacji więc nie mógł
    ręcznie uspokoić tej pijanej bandy. Mnie to wtedy bardzo śmieszyło, ale tak
    sobie myślę, że dziennikarze chcieli pomóc temu przesympatycznemu gościowi. No
    bo normalny człowiek nie wozi miecza japońskiego w bagażniku. Ja bym się
    tłumaczył, że to do rąbania drewna na biwaku:).

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 83. Data: 2009-01-13 09:59:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jan 2009, basti78 wrote:

    > Użytkownik "Henry(k)"
    >
    > ehhhhhh jak łatwo się wydaje osądy z fotela.............

    Popatrz na to inaczej: wysoki sąd też będzie sobie wygodnie na fotelu
    siedział rozważajac wyrok. Henry zapodał punkt do polemiki (tylko).

    pzdr, Gotfryd

  • 84. Data: 2009-01-13 10:15:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Jan 2009, basti78 wrote:

    [...do Piotra...]
    > chciałem nawiązać do ZDROWEGO ROZSĄDKU
    >
    > nóż w rękach machającego, napitego oprycha a nóż na biwaku z rodziną....... -
    > chyba to Ty pojechałeś za daleko z fantazją.........

    Ale to Ty pisałeś "czy "normalny" obywatel, przeciętny kowalski, nosi
    nóż?", nie Piotr.
    To się nazywa "oberwanie nisko latającym kwantyfikatorem" :>

    > ja odnosze się do tej konkretnej sytuacji, nie do biwaków.......

    Ale nie chodzi o biwaki - ostatnio np. jeździłem po mieście z siekierami :>
    (po prawdzie max dwie naraz). Rowerem.
    Fakt, "kowalski" się nie nazywam :]

    > nie wiem co Ci też daje ten odgórny ton

    Kiedy nie o to idzie - postawiłeś obok siebie fakt posiadania noża
    oraz wyciągnięcia go w knajpie "z prawdopodobnym zamiarem".

    pzdr, Gotfryd

  • 85. Data: 2009-01-13 10:21:44
    Temat: Wrotki i podobne (bylo: pobilem...)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Jan 2009, Alek wrote:

    > Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał

    > Jak sam robisz wiochę to przynajmniej nie wytykaj tego innym.

    wKF: patrząc jak przystoi na grupę, czyli czysto formalnie,
    stopka jest w porządku.
    4 zwyczajowe linijki stopki w max niezawijającej się w najgorszym
    przyjętym przypadku 78 znaków długości są własnością wysyłającego
    w myśl hasla "wara od stopki" - jak treść stopki przypadkiem
    jest znakiem zastrzeżonym to niech się właściciel znaku zastrzeżonego
    szarpie, IMVHO kolejny delimiter nie łamie żadnych praw (spisanych
    ani zwyczajowych).

    A za doprowadzenie Sebastiana do używania wrotki oczywiscie wazelina :D

    pzdr, Gotfryd

  • 86. Data: 2009-01-13 13:16:43
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 19:42:55 +0100, basti78 napisał(a):

    > ehhhhhh jak łatwo się wydaje osądy z fotela.............

    Tak jak Gotfryd napisał - teraz możemy już robić tylko to.
    I to opierając się na subiektywnym opisie kukikoko (nie żebym
    mu nie wierzył - ale prokurator na pewno nie powie "no tak, to była obrona,
    wycofujemy sprawę").

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 87. Data: 2009-01-13 17:54:43
    Temat: Re: Wrotki i podobne (bylo: pobilem...)
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

> [...]
    > zastrzeżonego
    > szarpie, IMVHO kolejny delimiter nie łamie żadnych praw (spisanych

    Toteż nie napisałem że jest stopka wadliwa.

    > A za doprowadzenie Sebastiana do używania wrotki oczywiscie wazelina
    > :D

    wKF: nie jesteśmy na pręgu ;)

  • 88. Data: 2009-01-13 18:56:37
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > A za doprowadzenie Sebastiana do używania wrotki oczywiscie wazelina :D
    >
    > pzdr, Gotfryd

    a cooooooooo ;)))

    ja ugodowy człowiek jestem - do błędu sie zawsze przyznam ;)))

    --

    Sebastian