  • 141. Data: 2013-07-13 12:24:58
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 13.07.2013 01:48, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne, ale to nie daje facetowi prawa do napadania na sprawcę.

    Daje prawo do ochrony wlasnosci. Do tego mogl czuc sie zagrozony
    (podobnie jak reszta) i jego zachowanie wynikalo z reakcji na zagrozenie.

    zen.aspx

  • 142. Data: 2013-07-13 12:27:58
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 13.07.2013 09:26, Andrzej Lawa wrote:

    > W momencie jak dziad bojowy wypadł z pałką? Kłamiesz.

    Przyczyna: "kopanie w drzwi", "wydzawanianie domofonem do lokatorow"

    Skutek: wychodzi dziadek.

    W koncu ktoś "pukal" do drzwi, do niego dzwonil domofonem ("wychodz
    stary chuju to pogadamy")

    To dziadek wyszedl. A ze powoli, nie biegusiem, moze dlatego, ze
    dziadek. Musial kapcie ubrac, zeby wlozyc.

    Prowokatorem zajscia byl koles z piwem.

    > To daje tylko prawo do zwrócenia uwagi "proszę być ciszej lub wezwę
    > policję z powodu zakłócania spokoju". Nie do walenia kijem po głowie.

    Ani do walenia pięścia po dziadku az do śmierci...

    zen.aspx

  • 143. Data: 2013-07-13 12:28:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.07.2013 12:24, hiki o! pisze:

    > Daje prawo do ochrony wlasnosci.

    Własność nie była zagrożona.

    > Do tego mogl czuc sie zagrozony (podobnie jak reszta)

    Obiektywnie? Nie.

    > i jego zachowanie wynikalo z reakcji na zagrozenie.

    Jeśli miał skłonność do paranoicznych urojeń, to powinien był się leczyć.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 144. Data: 2013-07-13 12:29:28
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 13.07.2013 10:37, witek wrote:

    > ale wtedy dziadka nie bylo.
    > Dziadek pojawil sie dopiero wtedy kiedy facet juz sobie szedl chodnikiem

    odpowiedzialme przed chwilą.

    ale dopowiem

    jak zobaczysz przez okno, ze ktos ci urywa lusterko i kopie w samochod,
    ile zajmie ci czasu zejscie/dojscie do chuligana, zakladajac, ze jestes
    w wieku dziadka?

    zen.aspx

  • 145. Data: 2013-07-13 12:30:03
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 13.07.2013 01:49, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Mógł, ale co to wnosi do sprawy?

    Ze ten ktos wrocil po kij i psa i wyszedl.

    zen.aspx

  • 146. Data: 2013-07-13 12:30:27
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 13.07.2013 10:38, witek wrote:

    > no i?

    no i sprowokowal mieszkanca

    zen.aspx

  • 147. Data: 2013-07-13 12:36:20
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    > Ale wtedy "prawnie dozwolona" jest operacja odwrotna, czyli
    > zatrzymanie obywatelskie. Przemocy można użyć wyłącznie
    > w celu zatrzymania aż "organy" dotrą na miejsce.
    > Państwo nie lubi konkurencji i samosądu nie dopuszcza.

    Racja, ale wiemy jak dziala policja. Kiedy to pokazywali w TV na cala
    polske, ze wlasciciel sklepu, ktoremu koles kopnal w drzwi (szklane,
    wiec je rozbil) dokonal zatrzymania i czekal na radiowoz ponad godzine.
    Ale mlody byl i silny, to mogl OBEZWLADNIC i trzymac chuligana.

    Dziadek nie ma sily na skuteczne i bezpieczne zatrzemanie, jego bronia
    jest odstraszanie wygladem i akcesoriami - palka, pies.

    Co nie zmienia zadnych faktów:

    - prowodyrem calego zajscia byl chuligan

    - w wyniku calego zajscia zmarl dziadek

    gdyby nie prowokacja chuligana, dziadek zylby, lub umarl na zawal kiedys
    w przyszlosci

    a dla chuligana nie moze byc lagodzace, ze "nie wiedzialem, ze jak
    spiore dziadka to moze umrzec"

    bo podobnie mozna powiedziec o madzimamie "nie wiedzialam, ze jak rzuce
    dzieckiem a potem przydusze to umrze" i nalezaloby ja wypuscic.

    a jeszcze jakby miala promile - to juz calkiem niewinna, bo nieswiadoma
    co czyni...

    zen.aspx

  • 148. Data: 2013-07-13 12:38:14
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 13.07.2013 11:55, Andrzej Lawa wrote:

    > Popatrz sobie na ten film i to "straszliwe kopnięcie".

    Rozumiem, ze poki kopiac Twoje drzwi, tylko bym je brudzil, to moge
    kopac do woli?

    zen.aspx

  • 149. Data: 2013-07-13 12:41:00
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 13.07.2013 10:30, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie, to był właśnie prawdziwy - i tchórzliwy - bandzior.

    Fajnie Rogbercie,

    Ludzie, ktorzy "chronią" swoich przed menelstwem i chuliganstwem -
    okreslani sa przez Ciebie jako bandyci.

    A chuliganstwo i menelstwo glaskane po glowce, bo przweciez on nic zlego
    nie zrobil.

    zen.aspx

  • 150. Data: 2013-07-13 12:43:50
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 13.07.2013 12:28, Andrzej Lawa wrote:

    > Własność nie była zagrożona.

    Skad ta pewnosc. Nie ma dzwieku. Nie wiadomo nic wiecej ponad to co widac

    "wyjdz stary chuju albo powybijam ci okna kamieniami"

    > Obiektywnie? Nie.

    "wiem gdzie mieszkasz stary chuju, spłoniesz we śnie"

    > Jeśli miał skłonność do paranoicznych urojeń, to powinien był się leczyć.

    brak leczenie nie jest powodem do eutanazji, ktorej dokonal chuligan.

    zen.aspx