    From: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: plecak/torba w sklepie
    Date: Wed, 25 Sep 2002 11:14:20 +0200

    Użytkownik "Lukasz Ciszewski" <l...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:22432-1033023975@as4-240.swietochlowice.dialup.
    inetia.pl...

    > wlasnie to chcialem napisac.
    > czy jak poprosze gosci ,zeby sciagneli buty wchodzac do mnie do domu to
    tez
    > poprosza ,zebym dal im to na pismie i pobiegna do LPR. ludzie...jesli Wam

    Widzisz, to nie tak. Jestes osoba prywatna, "wolnoc Tomku w swoim domku" jak
    najbardziej jest na miejscu. Jeslli bedziesz gosciom kazal zdejmowac buty
    czy odbieral im przy wejsciu torebki i plecaki (i pozostawial pd opieka
    zony, ojca, etc) to co najwyzej po pewnym czasie drastycznie spadnie liczba
    odwiedzajacych Cie znajomych.
    Supermarkety funkcjonuja na rynku na ktorym pewne zasady obowiazuja.
    Traktowanie klientow jako potencjalnych zlodziei jest rzecza imho naganna.
    Szary Kowalski sam przeciwko hipermarketowi nic nie zdziala, a jesli w tej
    sprawie odezwie sie reprezentant- bylo nie bylo- Narodu jest szansa ze cos
    sie zmieni. A musi sie zmienic jesli w Polsce ma w koncu byc normalnie.
    BTW sympatykiem LPRu nie jestem :)

    > sie nie podoba cos z regulaminu sklepu/hipermarketu to po prostu tam nie
    > kupujcie. wtedy On sami beda Was prosic ,zebyscie wchodzili sobie z czym
    > chcecie.

    tez tak robie, z pelna swiadomoscia, ze sklep przy swoich obrotach ma w
    glebokim powazaniu te 1500 zl jakie tam miesiecznie zostawiam ;)

    pozdrowienia
    Asiek