  • 21. Data: 2019-05-09 09:52:33
    Temat: Re: pismo-mail do urzedu
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Marcin Debowski w news:WvMAE.72505$V37.69120@fx21.ams1
    > Dostałem powiadomienie na e-maila, że w skrzynce epuap siedzi doręczenie
    > i czeka potwierdzenia odbioru. Potwierdziłem odbiór profilem zaufanym i
    > w skrzynce pojawiło się pismo z załącznikiem w Wordzie. Czyli procedura
    > odpowiadająca odebraniu listu poleconego: awizo, podpis, przekazanie
    > listu.

    jasne, thx.

  • 22. Data: 2019-05-09 18:53:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-05-08 o 07:58, Miroo pisze:

    > A przy liście poleconym jak się udowadnia?

    Tak samo.
    Biling jest tylko potwierdzeniem, że było jakieś połączenie miedzy
    numerem A a B. Nie ma w nim śladu co to dokładnie było, nie ma też śladu
    po tym, że połączenie zostało przerwane przed skutecznym odbiorem faksu.

    Nie wiem jak to jest w urzędach, ale do firmy, w której kiedyś
    pracowałem przyszedł list polecony z potwierdzeniem odbioru od osoby
    fizycznej(były pracownik), w kopercie była pusta kartka A4. Tego samego
    dnia poszło do nadawcy pismo zwrotne z pytaniem o co chodzi bo przysłał
    pustą kartkę, też poleconym z potwierdzeniem odbioru. Na tym
    korespondencja się zakończyła.
    Natomiast czasem przychodziły faksy, które były albo niewyraźne albo
    ciul wie od kogo i w jakiej sprawie, od razu lądowały w niszczarce.

  • 23. Data: 2019-05-09 19:50:10
    Od: ń <...@...n>

    Ale teraz Ty (urząd, organ) musisz przeprowadzić kontrdowód.
    Do bilingu dodajesz raport Twojego faksu z transmisji.

    Oczywiście studolarówki też fałszują.

    -----

  • 24. Data: 2019-05-11 19:44:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-05-09 o 19:50, ń pisze:
    > Ale teraz Ty (urząd, organ) musisz przeprowadzić kontrdowód.
    > Do bilingu dodajesz raport Twojego faksu z transmisji.

    Raport faksu, to nie książka podawcza w urzędzie i nie musi wcale istnieć.
    Ale niech będzie, przedstawiam raport, że miało miejsce jakieś
    połączenie na mój numer faksu i dołączam czystą kartkę wyciągniętą
    właśnie z ryzy papieru.

    > Oczywiście studolarówki też fałszują.

    Co tu fałszować?

  • 25. Data: 2019-05-12 13:01:57

    Komu sąd da wiarę?
    Do tej pory zawsze (kilka razy) dawał mnie.
    Przy czym nie chodziło akurat o treść czy fakt, lecz o datę nadania pisma (a nie
    prezentaty wg widzimisię urzędasa po kliku dniach).

    Właśnie sfałszowałeś czystą kartką wyciągniętą właśnie z ryzy papieru.
    Dostaniesz ze dwa lata w zawiasach.

    -----