  • 11. Data: 2019-05-07 11:27:46
    Temat: Re: pismo-mail do urzedu
    Od: n...@o...pl

    w <5cd0c7c9$0$510$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Od wielu lat używam ePUAP i się sprawdza w takich wypadkach. Zachęcam do
    > założenia. N atomiast nie potreafię pojąć, czemu większość urzędów
    > jednak odpowiedzi doręcza mi poleconym, a nie ePUAP.

    Przy odpowiedzi można zaznaczyć w jaki sposób oczekujesz odpowiedzi.
    Ja wybieram polecony, bo ten epuap to jednak masakra :)

  • 12. Data: 2019-05-07 13:44:41
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    n...@o...pl w news:brj2de5km0el4h2neallqabn9vecc4p5uo@4ax.com
    > w <5cd0c7c9$0$510$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    > Przy odpowiedzi można zaznaczyć w jaki sposób oczekujesz odpowiedzi.
    > Ja wybieram polecony, bo ten epuap to jednak masakra :)

    myslalem o tym, nawet to zaznaczylem,ale wycofalem sie... Zobacze, jak epuap
    dziala w calej tak zwanej rozciaglosci.
    I faktycznie: z intuicyjna obsluga nie ma NIC wspolnego. Pol godziny
    wysylalem. W konstrukcje tego cuda zapewne wklepano mase kasy, ale stworzyli
    potworka.

  • 13. Data: 2019-05-07 14:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 1634Racine m...@...cbqebml ...

    > W konstrukcje tego cuda zapewne wklepano mase kasy, ale stworzyli
    > potworka.

    Ano. Ostatnio miałem przyjemnosc korzystac z programu jpk do wysyłania
    plików jpk - to to jest dopiero potwór intuicyjnosci. Podejrzewam ze ten
    co to ogarniał wział jakas banke za projekt a zrobił to jakis programista
    amator.
    Powiedziałbym ze student ale ci chyba zrobiliby to lepiej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 14. Data: 2019-05-07 22:33:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.05.2019 o 11:27, n...@o...pl pisze:
    > w <5cd0c7c9$0$510$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

    > Przy odpowiedzi można zaznaczyć w jaki sposób oczekujesz odpowiedzi.
    > Ja wybieram polecony, bo ten epuap to jednak masakra :)

    JA też - i tak przysyłają kartkę :-)

  • 15. Data: 2019-05-08 07:58:18
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-05-06 o 20:49, nadir pisze:

    > A jak bilingiem udowodnisz, że wysłałeś jakieś pismo/podanie a nie pustą
    > kartkę?

    A przy liście poleconym jak się udowadnia?

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2019-05-09 02:48:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-07, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Nie zdziwiłbym się gdyby pani Basia dostawała te ePUAPy wydrukowane.

    No proszę. W poniedziałek złożyłem wniosek uPUAPą, dziś mam odpowiedź
    Urzędu na skrzynkę ePUAP. I teraz, po chwili refleksji to sie nawet
    trochę zaniepokoiłem, bo jak w razie czego cokolwiek udowodnię? :) Jakiś
    misiewicz się dorwie, zrobi im rm -f /uPUAP, albo i gorzej bo pewnie
    majkrosoft, i pozamiatane.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2019-05-09 03:28:55
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Marcin Debowski w news:UNKAE.76906$5w5.61323@fx08.ams1
> [...]
    > trochę zaniepokoiłem, bo jak w razie czego cokolwiek udowodnię? :) Jakiś
    > misiewicz się dorwie, zrobi im rm -f /uPUAP, albo i gorzej bo pewnie

    dostales zawiadomienie z epuap na zwykly adres @, ze odpowiedz czeka na
    odebranie z konta epuap,
    czy sprawdzales konto epuap co jakis czas?

  • 18. Data: 2019-05-09 04:46:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-09, 1634Racine <m...@...cbqebml> wrote:
    > Marcin Debowski w news:UNKAE.76906$5w5.61323@fx08.ams1
    >
    > dostales zawiadomienie z epuap na zwykly adres @, ze odpowiedz czeka na
    > odebranie z konta epuap,
    > czy sprawdzales konto epuap co jakis czas?

    Dostałem powiadomienie na e-maila, że w skrzynce epuap siedzi doręczenie
    i czeka potwierdzenia odbioru. Potwierdziłem odbiór profilem zaufanym i
    w skrzynce pojawiło się pismo z załącznikiem w Wordzie. Czyli procedura
    odpowiadająca odebraniu listu poleconego: awizo, podpis, przekazanie
    listu.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2019-05-09 09:39:48
    Od: ń <...@...n>

    A jak nadaniem poleconego udowodnisz, że nie wysłałeś pustej koperty?
    BTW już kiedyś używałem bilingu do udowodnienia wysłania faksu, zaskarżając
    postepowanie jakiegoś organu przed WSA.
    Z bilingami się zrobił kłopot, że nie są dostępne wiecznie i trzeba je w miarę na
    bieżąco ściągać (chyba tylko Orange wysyła bilingi
    z rachunkiem?).

    -----

  • 20. Data: 2019-05-09 09:42:10

    Kilka razy podchodziłem i jeszcze ani razu mi się nie udało :-(

    -----