  • 31. Data: 2003-12-16 22:50:05
    Temat: Re: piractwo i sens posiadania komputera
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    flashi@_usun_to_pf.pl news:bro1fe$er$1@korweta.task.gda.pl

    > Sterownik w przemysle to cos innego niz sterownik w komputerze :D

    Wiem, wlasnie pisze jeden.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 32. Data: 2003-12-17 19:57:55
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" napisał w wiadomości

    > To "wina" producenta ze tworzy tylko pod windowsa.

    A chociazby to byla wina Al-Kaidy, czy innego cesarza Japonii. Ale i tak
    wyskwalifikuje linuksa calkowicie. Nie uwazasz?

    > Sam sterownik, w jednej kopi? Jak byscie pisali nowy to dajcie znac :>
    > wersja pod linuxa gratis (do wersji dla windy ;)

    Nie zrozumiales. Sterownik o ktorym pisze, to nie jest driver - taki
    program, tylko takie urzadzenie procesorowe do sterowania procesami
    przemyslowymi. Potrzebne do nich jest kompleksowe oprogramowanie do
    programowania procesow, do monitorowania i testowania, do wizualizacji
    procesow itd.

  • 33. Data: 2003-12-17 19:59:30
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    > Wiem, wlasnie pisze jeden.

    ROTFL!!! Tych sterownikow sie nie pisze, tylko produkuje z metalu, plastiku,
    laminatu, ukladow scalonych, procesorow i wielu innych elementow.

  • 34. Data: 2003-12-17 20:00:50
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" napisał w wiadomości

    > Ja uzywam PovRay'a ( przykladowe prace - http://www.irtc.org ) o ile wiem
    > rowniez Bryce istenieje pod linuxa, a Moray daje sie uruchomic przez
    wine.

    Wymieniles zama cienizne:)) A slyszales o Mayi i Softimage XSI? Tez sa pod
    Linuksa. Tyle, ze za pieniazki. Za wielkie pieniazki.

  • 35. Data: 2003-12-17 20:08:07
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    ajgor@bez_spamu.go2.pl news:brqcjn$j0j$1@absinth.dialog.net.pl

    > ROTFL!!! Tych sterownikow sie nie pisze, tylko produkuje z metalu,
    > plastiku, laminatu, ukladow scalonych, procesorow i wielu innych
    > elementow.

    Tak? To ciekawe, bo czesto widuje na stronach www rozne linki "download
    driver" lub "driver development kit", jak tozumiem to pierwsze teleportuje
    na moj hdd ta uzadzenie plastikowe, a drugi link wysyla mi do domu zestaw
    majsterkowicza (mlotek, pile tarczowa) ;) ?

    Ale dzieki ze mnie oswieciles, juz przedze zerwac umowe o prace, bo ja
    glupi od 2 miesiecy pisze i pisze w C++, a ci frajerzy mi placa jeszcze ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 36. Data: 2003-12-17 20:11:17
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    ajgor@bez_spamu.go2.pl news:brqcm7$jg7$1@absinth.dialog.net.pl

    > Wymieniles zama cienizne:))

    Mi prace wynikowe w w/w sie podobaja, no ale coz

    > A slyszales o Mayi i Softimage XSI? Tez sa
    > pod Linuksa. Tyle, ze za pieniazki. Za wielkie pieniazki.

    Sa pod linuxa? Tym lelpiej :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 37. Data: 2003-12-17 20:11:52
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    ajgor@bez_spamu.go2.pl news:brqcgo$f82$1@absinth.dialog.net.pl

    > tylko takie urzadzenie procesorowe

    wiec wyrazaj sie precyzyjniej ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 38. Data: 2003-12-17 20:21:05
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > na moj hdd ta uzadzenie plastikowe, a drugi link wysyla mi do domu zestaw
    > majsterkowicza (mlotek, pile tarczowa) ;) ?

    sterownik przemyslowy to jest wysoko specjalizowany komputer lacznie z
    urzadzeniami peryferyjnymi sluzacy do sterownia jakas czescia produkcji :D

    > Ale dzieki ze mnie oswieciles, juz przedze zerwac umowe o prace, bo ja
    > glupi od 2 miesiecy pisze i pisze w C++, a ci frajerzy mi placa jeszcze ;)

    ehhh
    sterownik komputerowy to tylko mysl informatyczna ...
    sterownik przemyslowy to urzadzenie :D

  • 39. Data: 2003-12-17 20:21:33
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    > ajgor@bez_spamu.go2.pl news:brqcgo$f82$1@absinth.dialog.net.pl

    > wiec wyrazaj sie precyzyjniej ;)

    no coz :) nie musial :)

  • 40. Data: 2003-12-17 20:25:48
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    flashi@_usun_to_pf.pl news:brqdrg$28g$1@korweta.task.gda.pl

    > ehhh
    > sterownik komputerowy to tylko mysl informatyczna ...
    > sterownik przemyslowy to urzadzenie :D

    Ok, wiec - buduje sterownik przemyslowy (a dokladniej, czesc hardeware juz
    jest, wiec zostaje tylko napisac sterownik /software/ w C++) - mam nadzieje
    iz teraz sie jasno wyrazilem :>

    Co do ceny, skoro w nia wchodzi caly hardware to ok, nic szczegolnego.

    Co do linuxa - caly w/w system przemyslowy moze dzialac gdy uzytym systemem
    operacyjnym jest linux lub windows (nie wnosi to moze nic szczegolnego do
    dyskusji, bo faktycznie pewnie wiele systemow dziala tylko pod windows
    niestety, ale pokazuje ze jak sie chce to mozna sie od windows/linux
    uniezaleznic)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )