  • 1. Data: 2003-12-13 19:41:48
    Temat: spółki
    Od: "jarek c" <j...@a...net>

    Mam taka prośbę, czy ma ktos może jakies porównanie spółek prawa handlowego
    (osobowe i kapitałowe); jakies wiadomości o spółce cywilnej.
    Jakie są różnie miedzy spółkami osobowymi a kapitałowymi (bez podziału na
    spółki)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-16 16:39:33
    Temat: Re: spółki
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    jarek c wrote:

> [...]
    > handlowego (osobowe i kapitałowe); jakies wiadomości o spółce cywilnej.
    > Jakie są różnie miedzy spółkami osobowymi a kapitałowymi (bez podziału na

    Poszukaj w opracowaniach książkowych, podręcznikach do prawa handlowego.
    Czasami w niektórych czasopismach pojawiają się dodatki, wkładki "zeszyty
    naukowe" w tym też z tematu spółek.

    Idź do biblioteki ;)

    Pozdrawiam,
    Marysia