  • 81. Data: 2011-08-02 08:29:05
    Temat: Re: pies
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 1 Aug 2011 11:14:40 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Każda domieszka krwi psa rasy groźnej powinna skutkować brakiem możliwości
    > hodowania takiego bez pozwolenia.
    ^^^^^^^^^
    Bardzo zawęziłeś tym wyrażeniem krąg "zainteresowanych".
    posiadanie psa to nie hodowla.
    Hodowli nie jest tak wiele.
    Pewnie chciałeś jak osły, dobrze, ale wyszło jak zwykle ;P

  • 82. Data: 2011-08-02 14:54:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Aug 2011, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkie są podobne do amstafów?

    A o jakim podobieństwie piszesz?
    Bo rozumiem że nie fizycznym, muchówka też niby podobna do osy jest :P
    (m4kiz wyjaśnił).

    > Bez przesady.

    Nie ma przesady, odniosłem się do wyraźnego stwierdzenia o "domieszce".
    Z braku określenia granicy oznacza to po prostu "dowolnej domieszce".
    A polscy prawodawcy mają mocno ograniczoną wyobraźnię, dokładnie tak
    jak to prezentujesz - "jakoś to będzie", a płacz, zgrzytanie zębów
    i protesty są dopiero później.

    pzdr, Gotfryd

  • 83. Data: 2011-08-02 15:00:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Aug 2011, Jacek wrote:

    > Jak widać nie to prawda, co prawda, tylko to, co na papierze.

    Jeszcze "emerytowi" to wytłumacz i będziesz dobry :)

    pzdr, Gotfryd

  • 84. Data: 2011-08-02 16:47:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A o jakim podobieństwie piszesz?

    O tym z którego wywiodłeś taką konluzję.

    > Nie ma przesady, odniosłem się do wyraźnego stwierdzenia o "domieszce".
    > Z braku określenia granicy oznacza to po prostu "dowolnej domieszce".

    Nie pretenduję do roli ustalacza prawidłowego zapisu.
    Wyrażam oczekiwania, specjaliści są od tego, że przekuć oczekiwania w akty
    prawne.

  • 85. Data: 2011-08-02 17:08:20
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > W większości parków (w DC) są regulaminy nakazujące prowadzać psy na
    > smyczy. I to jest "krótka piłka".
    Większość nie znaczy wszystkie, mi znana większość nie ma regulaminu.
    I to jest "krótka piłka".
    Tak więc wracam do istoty sprawy:
    pies ma prawo do życia i ludzie muszą uważać na psy i inne istoty,
    i nie jest to niczym dziwnym, to ma być normalne.
    Uczenia łażenia uczy się dzieci 3-6 letnie, nie umiesz -> do pszedszkola.

    > A mając na uwadze regulamin parku mogła się spodziewać, że nie będzie
    > narażona na tego typu stres.
    Stresem się nie zasłniaj, We mnie stres wzbudzają pająki, ale nie wymagam z
    tego powodu by wprowadzono prawo nakazujące dezyterację pszed pająkami
    każdego zakątka w Polsce.
    Ktoś ma słabość obawy pszed psem - jego problem, jak ma nadmiar
    pieniedzymoże iść się leczyć z takiej fobi, nie ma: może się leczyć sam.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 86. Data: 2011-08-02 17:09:50
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Użytkownik "Maurice de Poszepszynski" <s...@d...najt> napisał w
    wiadomości news:j17uik$q19$3@news.onet.pl...

    > Zajmij się czymś innym, na litość boską.

    Dlaczego? Bo ci odpowiedź nie pasuje?

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 87. Data: 2011-08-02 18:37:29
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Każda domieszka krwi psa rasy groźnej powinna skutkować brakiem możliwości
    > hodowania takiego bez pozwolenia.
    > A przynajmniej już pierwsza próba agresywnego zachowania z tego wynikająca
    > powinna się kończyć wydaniem zakazu.
    > Żeby nie było nieporozumień - owczarków niemieckich na ten przykład
    > również to powinno dotyczyć.

    A podhalańskich ?

  • 88. Data: 2011-08-02 18:42:35
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jeszcze raz - ja nie mam ochoty tego rozpoznawać, niech sobie państwo
    > ustali takie kryteria, które będą prawidłowe.

    Drodzy państwo ... oto miś

  • 89. Data: 2011-08-02 18:44:29
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > BTW: jeden z sąsiadów zakupił sobie dobermana, niestety nie zadbał o
    > jakość płotu.
    > Na razie jest fajnie, bo pies jest młody i biega sobie samopas po ulicy
    > próbując się bawić ze wszystkim co ma cztery łapy, ale że już jest
    > wielkości dorosłego, to tak się zastanawiam, co może dać właścicielowi
    > motywację do ograniczenia mu tej swobody (perswazja nie działa), czy
    > dopiero jak kogoś capnie?

    Złapanie przez hycla.

  • 90. Data: 2011-08-02 18:45:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

> [...]
    >
    > Duży pies, to duży pies. Ma zęby, i jak zacznie gryźć - nie ma
    > znaczenia czy należy do rasy generalnie łagodnej czy agresywnej. Dla
    > osoby zaatakowanej nie mają znaczenia kretyńskie zapewnienia
    > właściciela "ten pies nigdy przedtem nikogo nie ugryzł".
    >
    > Po prostu - niezależnie jak dobrze ułożysz psa, jeśli nie masz nad
    > nim fizycznej kontroli (kaganiec/plecionka, solidna smycz, u dużego
    > kolczatka zamiast obroży), stanowi on zagrożenie. Puszczanie dużego
    > psa samopas to jak celowanie do kogoś z nienabitej broni, i
    > ściągnięcie spustu. Niby nie naładowana, ale pewności

    A mnie na razie tylko mały pies pogryzł