  • 1. Data: 2011-07-31 22:22:16
    Temat: Jak się uchronić przed komornikiem?
    Od: Anonymous <a...@a...com>

    Witam.

    Do lokalu, w którym trwają nagrania do programu telewizyjnego, wchodzi
    komornik. Zajmuje "wyposażenie lokalu, a także... sprzęt ekipy
    telewizyjnej" (Źródło: rg | 28.07.2011 16:16 namonciaku.pl). Komornik
    "działał na podstawie wyroku, który nakazywał najemcy lokalu zwrot
    pieniędzy z tytułu najmu właścicielowi nieruchomości" (Źródło: rg |
    28.07.2011 16:16 namonciaku.pl).

    Przede wszystkim, chciałbym zapytać: na jakiej podstawie komornik zajął
    sprzęt ekipy telewizyjnej?

    Po drugie: czy będąc osobą zameldowaną w lokalu (lub czasowo
    przebywającą w nim np. wizyta u sąsiada lub realizacja zlecenia dla
    klienta), w którym zameldowane mogą być (lub przebywają) osoby
    posiadające długi, komornik (zakładając, że się tam pojawi) będzie miał
    prawo do zajęcia również i moich rzeczy, które kupiłem za własne,
    uczciwie zarobione pieniądze?

    Jeśli tak, to w jaki sposób mógłbym się uchronić przed zajęciem moich
    rzeczy?
    Co powinienem zrobić, jeśli moje rzeczy zostaną zajęte?
    Jak szybko i skutecznie mógłbym je odzyskać?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-08-01 00:21:30
    Temat: Re: Jak się uchronić przed komornikiem?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-01 00:22, Anonymous pisze:
> [...]
    > "działał na podstawie wyroku, który nakazywał najemcy lokalu zwrot
    > pieniędzy z tytułu najmu właścicielowi nieruchomości" (Źródło: rg |

    To był program Magdy Gesler w reatauracji, prawda?

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-08-01 01:21:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/31/2011 5:22 PM, Anonymous wrote:
> [...]
    > 28.07.2011 16:16 namonciaku.pl).
    >
    > Przede wszystkim, chciałbym zapytać: na jakiej podstawie komornik zajął

    bo sie znajdował w tym lokalu.

> [...]
    > posiadające długi, komornik (zakładając, że się tam pojawi) będzie miał
    > prawo do zajęcia również i moich rzeczy, które kupiłem za własne,

    tak,
    dlatego jak sie mieszka z szemranym towarzystwem, to swoje rzeczy nalezy
    trzymac w oddzielnym zamknietym pomieszczeniu do ktorego nikt inny nie
    ma dostepu, miec jakas umowe lub cokolwiek, ze masz prawo to
    pomieszczenie uzywac i trzymac dowody ze te przedmioty naleza do ciebie
    zebys mial jakiekolwiek argumenty w razie czego.

    > Jeśli tak, to w jaki sposób mógłbym się uchronić przed zajęciem moich
    > rzeczy?

    jak wyzej.

    > Co powinienem zrobić, jeśli moje rzeczy zostaną zajęte?
    mozesz wniesc powodztwo przeciwegzekucyjne, po fakcie w celu zdjecia
    zajecia.

    > Jak szybko i skutecznie mógłbym je odzyskać?

    nie mam pojecia, zalezy od sądu. z pół roku.

  • 4. Data: 2011-08-01 09:26:23
    Temat: Re: Jak sie uchronic przed komornikiem?
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <j14kih$jk5$1@news.task.gda.pl>, a...@a...com
    says...>
    > Witam.
    >
    > Do lokalu, w którym trwaja nagrania do programu telewizyjnego, wchodzi
    > komornik. Zajmuje "wyposazenie lokalu, a takze... sprzet ekipy
    > telewizyjnej" (Zródlo: rg | 28.07.2011 16:16 namonciaku.pl). Komornik
    > "dzialal na podstawie wyroku, który nakazywal najemcy lokalu zwrot
    > pieniedzy z tytulu najmu wlascicielowi nieruchomosci" (Zródlo: rg |
    > 28.07.2011 16:16 namonciaku.pl).

    Lo Jezu. Ogladalnosc spada wiec trzeba jakos podkrecic emocje i bajek
    nawciskac gawiedzi.

    Wierzysz we wszystko co widzisz w TVN? W Anne Marie Wesolowska oraz
    Detektywow tez?

  • 5. Data: 2011-08-01 09:33:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek" <r...@p...nospam.pl> napisał w wiadomości

    >Wierzysz we wszystko co widzisz w TVN? W Anne Marie Wesolowska oraz
    >Detektywow tez?

    Moze to byla zajawka nowego programu "Komornicy"? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-08-01 17:43:00
    Od: Anonymous <a...@a...com>

    On 2011-08-01 03:21, witek wrote:

> [...]
    > zajecia.

    > nie mam pojecia, zalezy od sądu. z pół roku.

    Załóżmy, że...

    Sytuacja pierwsza. Mieszkam z rodzicami. Mam swój pokój.
    Jak udowodnić komornikowi, że mam prawo z niego korzystać?
    Jakie dokumenty najlepiej przedstawić?

    Sytuacja druga. Wynajmuję pokój/mieszkanie.
    Jak udowodnić komornikowi, że mam prawo z niego korzystać?
    Jakie dokumenty najlepiej przedstawić?

    A, jeśli pokój nie posiada zamka?

    Jakie dokumenty najlepiej przedstawić komornikowi, aby mu udowodnić,
    że zakupione przeze mnie przedmioty, rzeczywiście do mnie należą?

    PS. Czy są takie przedmioty, których komornik zająć nie może?

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2011-08-01 17:45:03
    Od: Anonymous <a...@a...com>

    On 2011-08-01 02:21, Animka wrote:

    > To był program Magdy Gesler w reatauracji, prawda?

    Chyba tak.

  • 8. Data: 2011-08-01 17:49:11
    Od: Anonymous <a...@a...com>

    On 2011-08-01 11:26, Leszek wrote:
> [...]
    > nawciskac gawiedzi.
    >
    > Wierzysz we wszystko co widzisz w TVN? W Anne Marie Wesolowska oraz

    Nie oglądam tych programów. O całej sprawie dowiedziałem się ze strony
    internetowej, której adres umieściłem w pierwszym poście.

    Co masz na myśli, mówiąc o "podkręceniu emocji" i "wsiskaniu bajek"?

  • 9. Data: 2011-08-01 20:01:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/1/2011 12:43 PM, Anonymous wrote:

    > Załóżmy, że...
    >
    > Sytuacja pierwsza. Mieszkam z rodzicami. Mam swój pokój.
    > Jak udowodnić komornikowi, że mam prawo z niego korzystać?
    > Jakie dokumenty najlepiej przedstawić?

    oświadczyć głośno komornikowi, że to jest twój pokój i rzeczy tam
    znajdujące się należą do ciebie i nie ma tam żadnych rzeczy należących
    do dłużnika.
    Najlepiej, żeby taki pokój był zamykany i nikt inny nie miał możliwości
    wejścia jak cie nie ma.
    Komornik może odstąpić od zajęcia rzeczy w takim pokoju, ale nie musi.
    Np. mogą intersować go meble, które niekoniecznie muszą należeć do ciebie.

    Najlepiej to mu przedstawić fakturę zakupu rzeczy, które go interesują.
    Jak komornik się uprze to nic mu nie zrobisz. W ciągu jak pamietam 7 dni
    musisz w sądzie złożyć powództwo przeciwegzekucyjne i w zasadzie
    przedstawić te same argumenty.

    > Sytuacja druga. Wynajmuję pokój/mieszkanie.
    > Jak udowodnić komornikowi, że mam prawo z niego korzystać?
    > Jakie dokumenty najlepiej przedstawić?

    jak wyzej, plus umowa najmu, z której bedzie wynikało, która czesc
    mieszkania jest oddana do twojej wyłącznej dyspozycji.
    jak mieszkasz z kims w pokoju to trzymaj faktury rzeczy, ktore kupiles.

    > A, jeśli pokój nie posiada zamka?

    to go wstawic.

    > Jakie dokumenty najlepiej przedstawić komornikowi, aby mu udowodnić,
    > że zakupione przeze mnie przedmioty, rzeczywiście do mnie należą?

    wszystkie chwyty dozwolone.
    fakturty zakupu, oswiadczenia kolegow i co ci tam jeszcze do głowy
    przyjdzie.

    > PS. Czy są takie przedmioty, których komornik zająć nie może?

    są. gdzie tam jest lista. rzeczy osobiste, typu majtek ci nie zabierze,
    sluzące do wykonywania zawodu. nie pamietam co jeszcze.

  • 10. Data: 2011-08-01 20:02:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/1/2011 12:49 PM, Anonymous wrote:

    > Co masz na myśli, mówiąc o "podkręceniu emocji" i "wsiskaniu bajek"?

    ze geslerowa sama sobie tego komornika wymysliła, zeby sie szum zrobił
    bo jej ogladalnosc spada.