  • 1. Data: 2011-07-31 10:34:44
    Temat: Dalsze zwolnienie lekarskie po powrocie do pracy.
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>

    Witam:)

    Z gory przepraszam jezeli pytanie kieruje nie na ta grupe co trzeba:)
    Otoz bylam ponad 3 m-ce na zwolnieniu, potem dopuszczono mnie do pracy,
    lekarz medycyny pracy...stwierdzono, ze nie ma podstw da dalszego
    zwolnienia, moim zdaniem jestem nadal chora...tym czasem po powrocie choroba
    wraca expresowo i jest ewentualnosc dalszego leczenia i zwolnienia...czy
    pracodawca w czasie drugiego zwolnienia jesli okres pracy byl nie dluzszy
    niz m-c moze mnie zwolnic? czy obowiazuje nadal okres 6 m-cy?

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Ela

  • 2. Data: 2011-08-01 11:02:33
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 12:34:44 +0200, Ela napisał(a):

> [...]
    > pracodawca w czasie drugiego zwolnienia jesli okres pracy byl nie dluzszy
    > niz m-c moze mnie zwolnic? czy obowiazuje nadal okres 6 m-cy?

    W przypadku takiego "powrotu do choroby" jest to kwalifikowane jako
    "ciągłość".