  • 1. Data: 2002-01-30 16:43:28
    Temat: pelnomocnictwo do rku bankowego a zmiana danych osobowych
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    jestem pelnomocnikiem do rku firmowego. zmienilam nazwisko i bank
    stwierdzil, ze musi byc ustanowione nowe pelnomocnictwo, bo stare wskutek
    zmiany moich danych osobowych stracilo waznosc. i zadaja za to oplaty
    skarbowej 15 zl.

    a mnie sie wydaje, ze wystarczyloby podpiac pod dotychczasowe pelnomocnictwo
    kopie nowego dowodu osobistego i zrobic krotka adnotacje. przeciez
    pelnomocnictwo jest na osobe, a nie jej nazwisko.

    jak sadzicie? czy mam racje i jesli tak, to czym mam to uargumentowac?

    pozdrawiam

    rena

  • 2. Data: 2002-01-31 08:20:25
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

> [...]
    > pelnomocnictwo jest na osobe, a nie jej nazwisko.
    >
    > jak sadzicie? czy mam racje i jesli tak, to czym mam to uargumentowac?

    Masz całkowitą rację. Nigdzie nie jest napisane że zmiana personaliów
    powoduje ustanie stosunku pełnomocnictwa.Tyle tylko że to chyba niewiele da
    wobec ignorancji bankowców.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-01-31 17:14:02
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Masz całkowitą rację. Nigdzie nie jest napisane że zmiana personaliów
    > powoduje ustanie stosunku pełnomocnictwa.Tyle tylko że to chyba niewiele
    da
    > wobec ignorancji bankowców.

    ale jakie przepisy to reguluja? prawo cywilne czy bankowe?

  • 4. Data: 2002-02-02 08:21:29
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    naprawde nikt nie umie mi pomoc?....

  • 5. Data: 2002-02-02 22:28:15
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Feb 2002, Rena wrote:

    >+ naprawde nikt nie umie mi pomoc?....

    Widać nie :(
    I tak jest dobrze o ile możesz zmienić bank :]
    (standardowa odpowiedź na pl.*.banki)

    Pozdrowienia, Gotfryd