  • 1. Data: 2002-01-30 15:27:55
    Temat: Zasilki przedemerytalne
    Od: "Jurek\"goral\"" <p...@g...pl>

    Zwracam sie z prosba o pomoc , gdzie znalezc odpowiednie akty prawne
    regulujace zasilki przedemerytalne.
    Pozdrawiam
    Jurek"goral"
    P.S.
    Troche to dla mnie pilne , jezeli mozna prosic tez o info na priva.

  • 2. Data: 2002-01-30 15:56:14
    Temat: Re: Zasilki przedemerytalne
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 30 Jan 2002, Jurek"goral" wrote:

    > Zwracam sie z prosba o pomoc , gdzie znalezc odpowiednie akty prawne
    > regulujace zasilki przedemerytalne.

    Ustawa z 14 XII 1994 o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu (DzU
    97/25/128 z późn. zm.), a konkretnie art. 37k. Info za
    http://www.pup.poznan.pl/zasilki.html

    > Troche to dla mnie pilne , jezeli mozna prosic tez o info na priva.

    Ustaw FUT.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-30 18:10:08
    Od: "Jurek\"goral\"" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    | Ustawa z 14 XII 1994 o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu (DzU
    | 97/25/128 z późn. zm.), a konkretnie art. 37k. Info za
    | http://www.pup.poznan.pl/zasilki.html

    Dziekuje za pomoc
    "goral"