  • 1. Data: 2002-01-30 17:28:59
    Temat: niedoplemnienie obowiazku meldunkowego - sprawa sadowa
    Od: "bolek" <b...@s...pl>

    Jestem wlascicielem mieszkania
    Wynajalam mieszkanie pani G (tylko z nia mam umowe) a ta zamieszkala w
    mieszkaniu z panem S,
    ktorego okreslila jako swojego meza.
    Ten okazal sie mezem nie byc, gdyz byl w zwiazku z inna kobieta
    Zarzadalem potwierdzenia zawarcia malzenstwa pomiedzy nimi -
    pani G mimo iz utrzymywala iz pan S jest jej mezem, potwierdzenia nie
    przedstawila!
    Tzn probowala przedstawic falszywe :-)

    Aby wiec uniknac meldowania dwoch rodzin w jednym lokalu
    odmowilem zameldownia pana S

    W efekcie mam sprawe w Sadzie Grodzkim, zlozona przez pania G o
    niedopelnienie
    obowiazkow meldunkowych ...

    Po pierwszej sprawie (bedzie to chyba najdluzsza sparawa "kolegialna" w
    historii sadu w moim miescie)
    widze iz sad jest mi przychylny i raczej sie obronie ....
    Mam jednak zamiar popytac pania G o rozne dziwne rzeczy, jakie mialy miejsce
    w zwiazku z jej zamieszkiwaniem w lokalu

    I mam pomysl - pytanie: Czy dobry ?

    Czy moge zlozyc wniosek o ukaranie pani G za:
    1. bezpodstawne oskarzenia
    2. niedopelnienie obowiazkow meldunkowego przez nia sama lub przez pana S bo
    przeciez nie przedstawili mi wymaganych dokumentow a to poskutkowalo
    niezameldowaniem pana S

    Czy moge zlozyc wniosek o ukaranie pana S za:
    1. niedpopelnienie obowiazku meldunkowego gdyz ten ani razu nie prosl mnie o
    zameldowanie - zawsze czynila to pani G

    Moge udowodnic ponadto iz zarowno pani G jak i pan S
    zamieszkiwali w poprzednio wynajmowanym przez nich lokalu
    rozniez bez zameldowania :-)

    bolek

  • 2. Data: 2002-01-31 08:01:41
    Od: Piotr Szkudlarek <s...@w...com.pl>

    bolek wrote:

> [...]
    >
    > Czy moge zlozyc wniosek o ukaranie pana S za:
    > 1. niedpopelnienie obowiazku meldunkowego gdyz ten ani razu nie prosl mnie o

    Wszystko zalezy od umowy, czy zawieraza zakaz podnajmu itp. Jesli nie to najemca
    moze udostepnic lokal komu chce. A to, czy sa w zalegalizowanym zwiazku czy nie
    nie ma znaczenia. Zameldowanie jest rejestracja stanu faktycznego i zgoda na
    zameldowanie wlasciciela lokalu nie ma znaczenia. A jak sie bedziesz dopytywal o
    to czy sa w jakims zwiazku to mozesz miec problemy z naruszeniem prywatnosci.

    Piotr

  • 3. Data: 2002-01-31 09:10:25
    Od: "bolek" <b...@s...pl>

    Użytkownik Piotr Szkudlarek <s...@w...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@w...com.pl...

    S bo

    > Wszystko zalezy od umowy, czy zawieraza zakaz podnajmu itp.

    Umowa zawiera taki zakaz:
    "Najemca nie ma oprawa oddawania przedmiotu najmu w podnajem osobom trzecim
    bez
    pisemnej zgody wlasciciela"

    >Jesli nie to najemca moze udostepnic lokal komu chce.

    Tu sie nie zgodze
    Bo gdyby nawet nie bylo w umowie zapisu jak wyzej to
    ciazy na mnie obowiazek meldunkowy osoby ktorej wynajalem + jej dzieci +
    wspolmalzonka

    >A to, czy sa w zalegalizowanym zwiazku czy nie nie ma znaczenia.

    Tutaj ma. Bo gdyby byli w zwiazku w momencie spisywania umowy to bym faceta
    zameldowal.
    Oczywiscie zainteresowani oswiadczyli ze sa w zwiazku malzenskim ale to bylo
    oszustwo !

    >Zameldowanie jest rejestracja stanu faktycznego i zgoda na
    > zameldowanie wlasciciela lokalu nie ma znaczenia.

    A wlasnie ze ma! Popytaj w wydziale ewidencji ludnosci UM

    >A jak sie bedziesz dopytywal o
    > to czy sa w jakims zwiazku to mozesz miec problemy z naruszeniem
    prywatnosci.

    Przesada :-)
    Jako wlasciciel i wynajmujacy mam prawo do takich informacji a ponadto
    mam prawo wiedziec gdzie pracuja, ile zarabiaja itd !

    A gdzie odpowiedz na moje tytanie ? :-)

    bolek

  • 4. Data: 2002-01-31 09:48:12
    Od: d...@w...sobie.to

    Zastanawiam sie, co to takiego tytulowe "niedoplemnienie"?

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    18. Buy some knives. Sharpen them every night. While you're doing so,

  • 5. Data: 2002-01-31 12:55:01
    Od: "bolek" <b...@s...pl>

    Użytkownik <d...@w...sobie.to> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3b3ss$ci1$...@s...atcom.net.pl...

    > Zastanawiam sie, co to takiego tytulowe "niedoplemnienie"?

    Hmmm
    Skoro sie jeszcze zastanawiasz wiec Ci nie napisze
    bo pewnie i tak nie wiesz o co biega

  • 6. Data: 2002-02-01 07:36:27
    Od: Piotr Szkudlarek <s...@w...com.pl>

    bolek wrote:

> [...]
    > >
    > Umowa zawiera taki zakaz:
    > "Najemca nie ma oprawa oddawania przedmiotu najmu w podnajem osobom trzecim

    No to Jej uprawnienai sa oczywiste.

    > Tu sie nie zgodze
    > Bo gdyby nawet nie bylo w umowie zapisu

    Przepisu. Zapis to istytucja prawa spadkowego.

    > jak wyzej to
    > ciazy na mnie obowiazek meldunkowy

    Obowiazek meldunkowy ciazy nie na wlascicielu lokalu tylko na osobach ktore w
    nim mieszkaja.

    > A wlasnie ze ma! Popytaj w wydziale ewidencji ludnosci UM

    Nie po to czytam ustawy aby sie pytac urzednikow co w nich napisano.

    > prywatnosci.
    >
    > Przesada :-)
    > Jako wlasciciel i wynajmujacy mam prawo do takich informacji a ponadto
    > mam prawo wiedziec gdzie pracuja, ile zarabiaja itd !

    Nie masz.

    > A gdzie odpowiedz na moje tytanie ? :-)

    Na wstepie.

    > bolek

    Piotr

  • 7. Data: 2002-02-01 08:35:42
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 1 Feb 2002, Piotr Szkudlarek wrote:

    > Przepisu. Zapis to istytucja prawa spadkowego.

    Ani to, ani to. W umowie są postanowienia.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 8. Data: 2002-02-01 09:23:09
    Od: "bolek" <b...@s...pl>

    [...]
    > Nie masz.

    Nie rozumiem. Uwazam ze mam :-)

    > Na wstepie.

    To prosze raz jeszcze mi napisac
    o co moge wnioskowac w trakcie toczacej sie sprawy
    (chodzi o wnioski kontra mojej lokatorce) ?