  • 1. Data: 2002-01-30 14:15:06
    Temat: miedzynarodowe prawko
    Od: "Kasia" <k...@t...pl>

    witam nie wiem czy to tu skierowac moje pytanie
    ale moze ktos pomoze
    gdzie moge znalesc cos na temat miedzynarodowego prawa jazdy?
    kaska pyta

  • 2. Data: 2002-01-31 17:25:40
    Temat: Re: miedzynarodowe prawko
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Kasia" <k...@t...pl> napisał:

    >gdzie moge znalesc cos na temat miedzynarodowego prawa jazdy?
    Jakich konkretnie informacji szukasz ?

    Artur Golański

  • 3. Data: 2002-01-31 17:39:08
    Od: "Kasia" <k...@t...pl>

    Użytkownik Artur Golański <A...@k...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...onet.pl...

    > Jakich konkretnie informacji szukasz ?
    >
    > Artur Golański

    konkretnie w jakich panstwach obowiazuje

    kaska

  • 4. Data: 2002-02-04 17:56:36
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Kasia" <k...@t...pl> napisał:

    >konkretnie w jakich panstwach obowiazuje
    Na pewno nie obowiązuje w Polsce ;-)
    W wykazie jest 116 krajów - ni chcesz chyba, aby wymienić wszystkie !
    Podaj które kraje cie interesują - odpowiem, tak lub nie ;-)

    Artur Golański