  • 1. Data: 2002-01-30 15:22:45
    Temat: Prawa autorskie-zdjęcia
    Od: <o...@p...onet.pl>

    Witam,

    Może ktoś z was wie jak przedstawia się sprawa praw autorskich do zdjęć?
    Parę miesięcy temu próbowałem przekonać autora strony internetowej aby usunął z
    niej zdjęcia mojego autorstwa , które przedstawiają moje psy- bez skutecznie.
    Co można zrobić w takiej sytuacji aby zdjęcia jednak nie były publikowane?

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2002-01-30 15:25:21
    Temat: Re: Prawa autorskie-zdjęcia
    Od: "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    usunął z
    > niej zdjęcia mojego autorstwa , które przedstawiają moje psy- bez

    a o to za psy ?:))))
    A na serio, wyślij mu list polecony
    Tresci mniej wiecej akiej,ze żadasz zzaniechania naruszeń majatkowych i
    osobistych praw autorskich,
    przeprosin zamieszczonych na jego stronie przez okres ... dni
    oraz zaplaty potrójnego wynagrodzenia autorskiego w kwocie .... zł
    Wczęsniej go zawiadamiałes wiec naruszenie jest zawionione .
    Jezeli nie zapłaci w termini 14 dni na konto ....
    to zaprosisz go do sądu co narazi go na wymierne koszty.
    Pozdrowienia
    Romek
    www.prawnik.net.pl

  • 3. Data: 2002-01-30 15:54:03
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 30 Jan 2002 o...@p...onet.pl wrote:

    > Może ktoś z was wie jak przedstawia się sprawa praw autorskich do zdjęć?

    Normalnie, tak jak do każdego innego utworu.

    Polecam lekturę art. 79 PrAut.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting