  • 1. Data: 2004-09-30 22:15:13
    Temat: KARANY czy NIE
    Od: "RIEGER" <r...@g...pl>

    Temat się przewijał, ale musze was spytać o moją sytuację.

    ok. 8 lat temu mialem sytuacje jedyna w zyciu z policja
    zamowilem przez IRC plyte CD z pirackimi grami
    goscia zlapali i napodstawie dowodu wysylki zrobiono u mnie rewizje -
    napisano ze nic nie znaleziono, potem byla sprawa ... - stwierdzono ze
    jestem podejrzany, potem winny, ale sprawa umorzona ze wzlg na niska
    szkodliwosc czy cos. zaplacic musialem koszta korespondencji i jakies tam -
    w sumie 25 zl.
    Calosc odbywala sie korespondencyjnie i nigdy nie bylem w zadnym sadzie itp
    tylko raz na komisariacie.

    A teraz potrzebuje zaswiadczenie ze jestem nie karany do ambasady USA - czy
    dostane je? czy moze jestem w jakichs rejestrach jako karany. Musze moze
    wyslac jakis wniosek o zatarcie winy w aktach... ???

    Rieger

  • 2. Data: 2004-09-30 22:23:05
    Temat: Re: KARANY czy NIE
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik RIEGER napisał:

    > A teraz potrzebuje zaswiadczenie ze jestem nie karany do ambasady USA - czy
    > dostane je? czy moze jestem w jakichs rejestrach jako karany. Musze moze
    > wyslac jakis wniosek o zatarcie winy w aktach... ???

    Skoro sprawa została umorzona , to nie zostałeś ukarany ... W centralnym
    rejestrze skazanych widniejesz jako czysta osoba - *NIEKARANA*

    Chyba, ze to co dostales korespondencyjnie to byl WYROK ZAOCZNY ... ;>

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-09-30 22:34:06
    Od: "RIEGER" <r...@g...pl>

    jak to wyrok zaoczny?
    nigdy nie byłem nigdzie wzywany - jakbym był to bym poszedł...
    jak mówię stwierdzono winę ale umorzono sprawę ( uzasadnienie pamiętam niska
    szkodliwość ) ale winny byłem, to jak? masz moze gg?

    RIEGER

  • 4. Data: 2004-09-30 22:41:51
    Od: "RIEGER" <r...@g...pl>

    poza tym w ktoryms pismie chyba ostatnim bylo ze jestem winny - to nie
    wyrok? i od razu niska szkodliwosc i umorzenie i ta oplata 25zl ... no kurde
    nie pamietam dokladnie tekstu pisma a papierki sie unicestwily od kiedy sie
    przeprowadzilem

  • 5. Data: 2004-09-30 22:48:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RIEGER" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    Znikoma szkodliwość danego czynu powoduje, że nie jest on przestępstwem.
    Stąd też nie mogłeś być skazany, bo nie popełniłeś przestępstwa.

  • 6. Data: 2004-09-30 22:52:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    kurde
    > nie pamietam dokladnie tekstu pisma a papierki sie unicestwily od kiedy

    Ale koszty? Może to zostało warunkowo umorzone. Wówczas został byś uznanym
    winnym. W razie odstąpienia od wymierzenia kary, zatarcie skazania następuje
    z mocy prawa z upływem roku od wydania prawomocnego orzeczenia. Tak więc w
    najgorszym razie rok od zdarzenia.

  • 7. Data: 2004-09-30 22:56:09
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    RIEGER <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > nie pamietam dokladnie tekstu pisma a papierki sie unicestwily od kiedy sie

    No to zaryzykuj 50 zł, idź do KRK z wnioskiem o wydanie zaświadczenia
    o niekaralności i zobaczysz, co z tego wyniknie :)

    P.

  • 8. Data: 2004-09-30 23:04:48
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > No to zaryzykuj 50 zł, idź do KRK z wnioskiem o wydanie zaświadczenia
    > o niekaralności i zobaczysz, co z tego wyniknie :)

    Ze tak niesmialo spytam: jesli to byloby nawet skazanie bez zadnego wyroku
    to czy nie bedzie juz zatarcia (z urzedu) ?

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN

  • 9. Data: 2004-09-30 23:08:09
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cji3i0$e57$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > O jakim zatarciu mowisz w przypadku NIEKARANEJ osoby ?
    Sa dwie mozliwosci:
    1) Nie byl karany - nie jest w rejestrze skazanych - NIEKARANY
    2) Byl karany - wyrok byl b. niski - 8 lat jest powyzej okresu zatarcia
    skazania (jesli nie bylo odsiadki - o ile pamietam to trzy lata) - nie jest
    w rejestrze - NIEKARANY

    Mniej wiecej o to mi chodzilo.

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN

  • 10. Data: 2004-09-30 23:08:42
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik RIEGER napisał:

> [...]
    > jak mówię stwierdzono winę ale umorzono sprawę ( uzasadnienie pamiętam niska
    > szkodliwość ) ale winny byłem, to jak? masz moze gg?

    NIEKARANY.