  • 1. Data: 2004-09-30 22:59:10
    Temat: molestowanie
    Od: "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl>

    Moja znajoma zgłosiła się do mnie po radę. Chodzi o molestowanie:
    16 letnia wówczas dziewczyna była namawiana przez 30letniego faceta do nie
    wiem jak to nazwać - wiadomo (nie doszło do współżycia, ze względu na
    dziewictwo ofiary, jednak inne akty zaistniały)
    Kobieta ma obecnie 19 lat - czy można w jakiś sposób pozwać tego przestępce?
    cyz da sie jakoś udowodnić złe nastepstwa tego czynu. Gdzie wogóle się
    zgłosić?

    --
    d+
    house dj

    http://www.referendum2005.pl/

  • 2. Data: 2004-10-01 00:04:55
    Temat: Re: molestowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    d+ wrote:
> [...]
    > wiem jak to nazwać - wiadomo (nie doszło do współżycia, ze względu na
    > dziewictwo ofiary, jednak inne akty zaistniały)

    Namawiana? Nie zmuszana? No to problem masz ty. Psychiczny.

    > Kobieta ma obecnie 19 lat - czy można w jakiś sposób pozwać tego przestępce?

    Przestępce? Od 15. urodzin 'ofiary' wszelkie "czyli lubieżne"
    (oczywiście za zgodą zainteresowanej) są legalne.

    > cyz da sie jakoś udowodnić złe nastepstwa tego czynu. Gdzie wogóle się
    > zgłosić?

    Do radia maryja.

  • 3. Data: 2004-10-01 06:39:51
    Od: "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl>

    Andrzej Lawa palnął:

    > Namawiana? Nie zmuszana? No to problem masz ty. Psychiczny.

    > Przestępce? Od 15. urodzin 'ofiary' wszelkie "czyli lubieżne"
    > (oczywiście za zgodą zainteresowanej) są legalne.

    > Do radia maryja.

    w obliczu takiego problemu takie ironiczne odpowiedzi są bardzo nie na
    miejscu.delikatnie mówiąc.

    --
    d+
    house dj

    http://www.referendum2005.pl/

  • 4. Data: 2004-10-01 07:52:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > w obliczu takiego problemu takie ironiczne odpowiedzi są bardzo nie na
    > miejscu.delikatnie mówiąc.

    Problem jest w tym, że tutaj nie ma problemu. Jak świat światem chłopy
    namawiały baby do różnych przyjemności, czyli w Twoim rozumieniu molestowali
    je. Nie jest to zakazane. Oczywiście dokąd owo namawianie nie polega na
    przykładaniu noża do gardła albo innych tego typu zabiegach. W polskim
    prawie zabronione jest skuteczne molestowanie osoby poniżej lat 15-tu oraz
    molestowanie poparte agresją (gwałt).

  • 5. Data: 2004-10-01 09:13:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Do radia maryja.

    dobre :-))

    P.

  • 6. Data: 2004-10-01 09:16:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Moja znajoma zgłosiła się do mnie po radę. Chodzi o molestowanie:

    co rozumiesz przez molestowanie?

> [...]
    > wiem jak to nazwać - wiadomo (nie doszło do współżycia, ze względu na
    > dziewictwo ofiary, jednak inne akty zaistniały)

    jakie akty? Lizala sie znim? Jakos sobie nie wyovrazam tego bez zgody
    drugiej osoby.
    A moze owy Pan zaczal teraz niezle zarabiac hmm?

    > Kobieta ma obecnie 19 lat - czy można w jakiś sposób pozwać tego
    przestępce?

    acha, i po 3 latach zauwazyla ze ja molestowal? :))

    Jeszcze powiedz ze w tym wieku nie wiedziala o co mu chodzi to moge Ci dac
    2 ospowiedzi do wyboru:
    a)niedorozwinieta
    b)choroba psychiczna

    > cyz da sie jakoś udowodnić złe nastepstwa tego czynu. Gdzie wogóle się
    > zgłosić?

    Andrzej podal dobra instytucje.

    P.

  • 7. Data: 2004-10-01 09:32:28
    Od: "St.Fun Bat'n" <z...@p...onet.polska_to_piekny_cray>

    Użytkownik "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> napisał w wiadomości
    > w obliczu takiego problemu takie ironiczne odpowiedzi są bardzo nie na
    > miejscu.delikatnie mówiąc.

    W obliczu tego co napisales prawie kazdy mial
    traumatyczne przezycia, albo byl przestepca.
    Ja bylem jednym i drugim.
    Przyznaje sie.
    Prosze o lagodny wymiar kary.

  • 8. Data: 2004-10-01 11:45:19
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    d+ wrote:
    [ ... ]

    > w obliczu takiego problemu takie ironiczne odpowiedzi s? bardzo nie na
    > miejscu.delikatnie mówi?c.

    Jakiego problemu ?? Ty myślisz że skąd sie biorą dzieci ? Ktoś komuś
    proponuje seks. Czasem ktoś się zgadza, czasem nie. To nie jest
    przestępstwo, to nie jest problem.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 9. Data: 2004-10-01 12:08:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ps.

    czy można w jakiś sposób pozwać tego przestępce?
    > cyz da sie jakoś udowodnić złe nastepstwa tego czynu.

    ciąża urojona ?

    Mój pies to miał

    >Gdzie wogóle się
    zgłosić?

    weterynarz?

    P.

  • 10. Data: 2004-10-01 14:31:58
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Robert Tomasik napisał/a:
> [...]
    >przykładaniu noża do gardła albo innych tego typu zabiegach. W polskim
    >prawie zabronione jest skuteczne molestowanie osoby poniżej lat 15-tu oraz
    Podejrzewam, że twój przedpiścca jest chłopakiem owej panny.:-)
    I gdy ta w końcu mu powiedziała, że choć fizycznie jest dziewicą
    (zachowana błona), to de facto nią nie jest, bo robiła to i owo z tym
    30-latkiem.:-)
    I chłopak swoją wściekłość na nią chce wyładować na tym facecie.:-)