  • 71. Data: 2024-03-29 21:01:01
    Temat: Re: pełno trupów dookoła
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przyczyny mogą być różne. Przypadkowo obniżenie socjalu, skoro jest
    > bogaty i ma samochód :-)

    A z realnych - cezmu miałby się posługiwać fałszywą tożsamością skoro
    się nie ukrywa?

    > Paszporty maja zabezpieczenie, a f-sze Straży Granicznej są szkoleni w
    > wykrywaniu fałszywych dokumentów. Natomiast, by zweryfikować paszport
    > innego kraju trzeba zwracać się do władz tego kraju i nikt tego nie robi
    > domyślnie, ani nie ma jakieś centralnej międzynarodowej bazy.

    No dobra - a unijnej bazy nie ma? Są paszporty biometryczne i do niczego
    nie podpięte?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2024-03-29 21:03:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Rejestruje się poszukiwanie po tym, jak ktoś złoży zawiadomienie o
    > zaginięciu.

    Chyba że nie ma komu spisać?

    > Do tego są druki i to się wprowadza do systemu. Od tego
    > momentu wszyscy już szukają.

    Znaczy co konkretnie robią? Czekają aż sam się znajdzie albo znajdzie
    się przy przypadkowej kontroli?

    > Jak dziecko zginie w lesie, to mniej pilne jest to, by wszyscy
    > policjanci na świecie go szukali, a bardziej, by pobliski zagajnik
    > przeszukać.

    No właśnie...

    > No i jak się znajdzie taką osobę, to nie ma poszukiwań w ogóle -
    > statystycznie.

    Czyli od razu się poszukuje ale nie ma poszukiwań w ogóle:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 73. Data: 2024-03-29 21:23:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.03.2024 o 21:01, Shrek pisze:
    > No dobra - a unijnej bazy nie ma? Są paszporty biometryczne i do niczego
    > nie podpięte?

    Ale problemem ne są obywatele Unii Europejskiej, tylko obcokrajowcy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 74. Data: 2024-03-29 21:24:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.03.2024 o 21:03, Shrek pisze:

    > Czyli od razu się poszukuje ale nie ma poszukiwań w ogóle:P

    Dokładnie tak.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 75. Data: 2024-03-29 21:26:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale problemem ne są obywatele Unii Europejskiej, tylko obcokrajowcy.

    Skoro nie są problemem to po co są paszporty biometryczne, które są
    bezwartościowe (komponent biometryczny) bez bazy danych?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2024-03-29 21:27:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dokładnie tak.

    NIe jestem pewny - sarkazm czy głupota?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 77. Data: 2024-03-29 23:05:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Skoro nie są problemem to po co są paszporty biometryczne, które są
    > bezwartościowe (komponent biometryczny) bez bazy danych?

    Dlaczego bezwartościowe? Masz tam rekord dotyczący właściciela. Np.
    odciski palca, jego zdjęcie etc. Tu już nie wystarczy wkleić inne
    zdjęcie.

    --
    Marcin

  • 78. Data: 2024-03-29 23:24:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe jestem pewny - sarkazm czy głupota?

    Bo pewnie jest tak, że nie wszedzie starają się spławić, a rzeczywiscie
    pomóc. Czym większa miejscowość, tym pewnie z tym gorzej.

    --
    Marcin

  • 79. Data: 2024-03-30 06:58:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dlaczego bezwartościowe? Masz tam rekord dotyczący właściciela. Np.
    > odciski palca, jego zdjęcie etc. Tu już nie wystarczy wkleić inne
    > zdjęcie.

    Rekord to masz w bazie. Robert własnie tłumaczy że nie ma bazy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 80. Data: 2024-03-30 07:11:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo pewnie jest tak, że nie wszedzie starają się spławić, a rzeczywiscie
    > pomóc. Czym większa miejscowość, tym pewnie z tym gorzej.

    A ja myślę że chodzi o to że Robert strzelił liczbę z dupy i 20 krotnie
    przeszacował, a teraz jak to Robert ni chuja się nie przyzna i będzie
    dorabiał teorią do swojej liczby z dupy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!