  • 81. Data: 2024-03-30 07:18:35
    Temat: Re: pełno trupów dookoła
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Rekord to masz w bazie. Robert własnie tłumaczy że nie ma bazy.

    Rekord masz też w czipie inaczej taki paszport nie miałby najmniejszego
    sensu. Chodzi przecież o to aby prezentowane dane jawne (te które widać
    na stronie w paszporcie), można było łatwo zweryfikować.

    https://archiwum.mswia.gov.pl/pl/sprawy-obywatelskie
    /informacje-paszportowe/13421,Rodzaje-dokumentow-pas
    zportowych.html
    [..]zawiera dane biometryczne w postaci wizerunku twarzy i odcisków palców
    (małoletni do 12 roku życia są zwolnieni z obowiązku pobierania odcisków
    palców). Polskie paszporty wydawane od dnia 28 sierpnia 2006 r.
    zawierają dane biometryczne w postaci wizerunku twarzy, a paszporty
    wydawane po 29 czerwca 2009 r. zawierają dodatkowo dane biometryczne w
    postaci odcisków palców.

    --
    Marcin

  • 82. Data: 2024-03-30 07:30:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A ja myślę że chodzi o to że Robert strzelił liczbę z dupy i 20 krotnie
    > przeszacował, a teraz jak to Robert ni chuja się nie przyzna i będzie
    > dorabiał teorią do swojej liczby z dupy:P

    Z krotnością to nie wiem, ale trzyma się to tzw. kupy.

    --
    Marcin

  • 83. Data: 2024-03-30 09:11:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Rekord masz też w czipie inaczej taki paszport nie miałby najmniejszego
    > sensu. Chodzi przecież o to aby prezentowane dane jawne (te które widać
    > na stronie w paszporcie), można było łatwo zweryfikować.

    OK. No więc już masz tak, że na paszport czy dowód kolekcjonerski nie
    pojedzisz...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2024-03-30 09:12:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z krotnością to nie wiem, ale trzyma się to tzw. kupy.
    Robert twierdził że zaginięć jest 400k podczsgdy jest 20k. I teraz
    kombinuje jak to jestże policja tych 380k szuka jak nie szuka:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 85. Data: 2024-03-30 09:49:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.03.2024 o 06:58, Shrek pisze:

    > Rekord to masz w bazie. Robert własnie tłumaczy że nie ma bazy.

    Jest baza, ale naszych. Dlatego też trochę trudno podszyć się pod
    Polaka. Ale jak masz paszport chiński, to skąd by miały być te dane w
    bazie danych?

    Idź na najbliższe Ci przejście graniczne (u Ciebie to pewnie bedzie
    Okęcie) i poobserwuj chwile odprawę. Masz dwie "ścieżki". Dla obywateli
    Unii Europejskiej" i dla pozostałych. W wypadku pozostałych bada się
    paszport, sprawdza, czy facet nie podaje się za inną osobę. A na tej dla
    "swoich", to sprawdzają losowo co 10-tą osobę.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 86. Data: 2024-03-30 09:50:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.03.2024 o 21:27, Shrek pisze:
    > NIe jestem pewny - sarkazm czy głupota?

    Życie i praktyka. Poszukiwania, to alarm w jednostce, masa roboty. A
    czasem wystarczy patrol pozostający w służbie, co podjedzie na dworzec
    autobusowy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 87. Data: 2024-03-30 09:54:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jest baza, ale naszych. Dlatego też trochę trudno podszyć się pod
    > Polaka. Ale jak masz paszport chiński, to skąd by miały być te dane w
    > bazie danych?

    Więc twierdzisz, że zaginieni, którzy nie wiedzą że ktoś ich szuka,
    używają lewych chińskich paszportów i niekogo to nie dziwi, że nawet do
    chińczyka nie są podobni z grubsza:P

> [...]
    > paszport, sprawdza, czy facet nie podaje się za inną osobę. A na tej dla
    > "swoich", to sprawdzają losowo co 10-tą osobę.

    Tym mniej dowód tożsamości musisz pokazać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 88. Data: 2024-03-30 09:55:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Bo pewnie jest tak, że nie wszedzie starają się spławić, a rzeczywiscie
    > pomóc. Czym większa miejscowość, tym pewnie z tym gorzej.

    W większej miejscowości problemem jest to, że poszukuje lokalny
    komisariat. Bez formalnych poszukiwań, to sąsiednie włączają się mocno
    "na krzywy ryj". W mojej miejscowości lokalna jednostka oznacza 30~60 km
    wokół miasta. Ale w takim Krakowie, to kilka dzielnic - pewnie góra
    kilka kilometrów.

    Szanse, że nastolatek wkurzony na mamę, bo kazała się uczyć z buta
    pójdzie 50 km dalej przez las jest niewielka. Ale tramwajem na sąsiednią
    dzielnicę, to już spora. Natomiast inna sprawa, że i zagrożenie różne.
    Jak jeździ tramwajem, to go "niedźwiedź" nie pożre. Oczywiście może w
    jakiejś reklamie umrzeć (jak Andrychów), ale to nie jest typowe.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 89. Data: 2024-03-30 09:56:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Życie i praktyka. Poszukiwania, to alarm w jednostce, masa roboty. A
    > czasem wystarczy patrol pozostający w służbie, co podjedzie na dworzec
    > autobusowy.

    Czyli jednak szukają ale nie prowadzą poszukiwań. "jesteś kulsonem? To
    powiedz coś po kulsońsku";)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2024-03-30 10:28:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.03.2024 o 09:56, Shrek pisze:
    > Czyli jednak szukają ale nie prowadzą poszukiwań. "jesteś kulsonem? To
    > powiedz coś po kulsońsku";)

    Jak ktoś jest idiotą, nie koniecznie musi coś mówić po "idiotycku".
    Oczywiście jedną z zasad prowadzenia dyskusji jest zniżanie się do
    poziomu adwersarza, ale czasami naprawdę trudno.
    --
    (~) Robert Tomasik