  • 21. Data: 2012-03-30 22:26:53
    Temat: Re: pedofilia :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie wiem czy to bajki. Zapytałem osobę, która o tym mówiła i przesłała
    > mi dwa linki:
    >
    > http://www.weeklystandard.com/Content/Public/Article
    s/000/000/015/065njdoe.asp?pg=1

    The Weekly Standard to neokonserwatywny tygodnik...

    > http://www.ekah.admin.ch/fileadmin/ekah-dateien/doku
    mentation/publikationen/
    > e-Broschure-Wurde-Pflanze-2008.pdf

    Generalnie kupa bełkotu "rośliny jako takie a jak nie takie to jakie i
    dlaczego" - niemające znaczenia przelewanie z pustego w próżne, za które
    ktoś dostał wierszówkę.

  • 22. Data: 2012-04-02 12:23:13
    Od: Dominik & Co <D...@n...com>

    Dnia 30.03.2012 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > A few years ago the Swiss added to their national constitution a
    > provision requiring "account to be taken of the dignity of creation when
    > handling animals, plants and other organisms."

    "Dignity of creation" sugeruje raczej strażników WC, niż wojujących
    ateistów...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)

  • 23. Data: 2012-04-02 19:43:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.04.2012 12:23, Dominik & Co pisze:

    > "Dignity of creation" sugeruje raczej strażników WC, niż wojujących
    > ateistów...

    Co to są strażnicy WC? Bo Google słabo coś znajdują.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2012-04-02 20:31:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Co to są strażnicy WC? Bo Google słabo coś znajdują.

    Wartości Chrześcijańskie.

  • 25. Data: 2012-04-02 20:55:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.04.2012 20:31, Andrzej Lawa pisze:
    > Wartości Chrześcijańskie.

    A to jakieś pseudochrześcijańskie ugrupowanie? Nie słyszałem o nim.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2012-04-02 21:00:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A to jakieś pseudochrześcijańskie ugrupowanie? Nie słyszałem o nim.

    Jeszcze się nie obudziłeś czy może już zasypiasz?

  • 27. Data: 2012-04-02 21:27:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.04.2012 21:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Jeszcze się nie obudziłeś czy może już zasypiasz?

    No bo nie rozumiem. Mamy tu przykład totalnie antychrześcijańskiego
    podejścia. Czegoś totalnie w drugą stronę. Jakiś Niu Ejdż czy coś w ten
    deseń. Przykład tego, jak ludzie, którzy odrzucili Boga wypełniają sobie
    naturalną potrzebę bliskości Boga, z jaką zostali stworzeni.
    Wszystko aż krzyczy antychrześcijańsko, a ty używasz jakiejś nazwy
    Wartości Chrześcijańskie. Więc nie czaję o co chodzi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 28. Data: 2012-04-02 22:10:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No bo nie rozumiem.

    Widać.

    > Mamy tu przykład totalnie antychrześcijańskiego
    > podejścia. Czegoś totalnie w drugą stronę.

    Bzdura. To m.in. właśnie chrześcijanie opowiadają historie o jakimś
    panu, co przyleciał, pstryknął i wszystko stworzył.

    Czy może masz problem z językiem angielskim i wiesz, że "dignity of
    creation" to po polsku "godność stworzenia"?

    > Jakiś Niu Ejdż czy coś w ten
    > deseń. Przykład tego, jak ludzie, którzy odrzucili Boga wypełniają sobie
    > naturalną potrzebę bliskości Boga, z jaką zostali stworzeni.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    ROTFL

    > Wszystko aż krzyczy antychrześcijańsko, a ty używasz jakiejś nazwy
    > Wartości Chrześcijańskie. Więc nie czaję o co chodzi.

    Nie ja używałem - ja ci tylko tłumaczyłem, co "WC" oznacza.

    Czytaj uważniej.

  • 29. Data: 2012-04-02 22:11:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No bo nie rozumiem.

    Widać.

    > Mamy tu przykład totalnie antychrześcijańskiego
    > podejścia. Czegoś totalnie w drugą stronę.

    Bzdura. To m.in. właśnie chrześcijanie opowiadają historie o jakimś
    panu, co przyleciał, pstryknął i wszystko stworzył.

    Czy może masz problem z językiem angielskim i nie wiesz, że "dignity of

  • 30. Data: 2012-04-03 08:14:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.04.2012 22:11, Andrzej Lawa pisze:
    > Bzdura. To m.in. właśnie chrześcijanie opowiadają historie o jakimś
    > panu, co przyleciał, pstryknął i wszystko stworzył.

    To, że masz zerowe pojęcie o chrześcijaństwie, to już dawno wiadomo.

    > Czy może masz problem z językiem angielskim i nie wiesz, że "dignity of
    > creation" to po polsku "godność stworzenia"?

    No i?

    Właśnie o tym mówię, po odrzuceniu prawdziwego Boga i prawdziwych
    wartości, człowiek potem w takie dziwne się rzeczy pakuje, jak godność
    stworzenia roślin.

    Takie rozumowanie nie ma nic wspólnego z chrześcijaństwem. Może to coś z
    okolic filozofii buddyjskich, nie wiem, nie jestem biegły w tamtych
    religiach. Na pewno z Religiami Księgi to nie ma nic wspólnego i stoi z
    nimi w opozycji.

    Więc proszę mi nie wmawiać, że te zapisy do konstytucji wprowadzili
    chrześcijanie, bo na pewno nie byli to chrześcijanie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek