  • 11. Data: 2003-01-19 15:13:37
    Temat: Re: pdebet w PKO SA
    Od: "abcd" <a...@o...pl>

    > Puk, puk. Obudz sie.
    > Realizowałeś kiedyś czek?

    Byłem świadkiem w banku koleś przy realizacji czeku składał podpis
    wielokrotnie, do momentu w którzm nie pokazano mu kartę wyoru podpisów.
    pobrał kasę i wyszedł.

    Arek

  • 12. Data: 2003-01-19 15:33:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "abcd"

    > Byłem świadkiem w banku koleś przy realizacji czeku składał podpis
    > wielokrotnie, do momentu w którzm nie pokazano mu kartę wyoru podpisów.
    > pobrał kasę i wyszedł.

    nie odpowiedziales na pytanie czy realizowales kiedys czek
    a skad na poczcie maja znac twoj wzor podpisu ;-)))
    *** blad ***

  • 13. Data: 2003-01-19 15:38:15
    Od: "abcd" <a...@o...pl>

    > nie odpowiedziales na pytanie czy realizowales kiedys czek
    > a skad na poczcie maja znac twoj wzor podpisu ;-)))
    > *** blad ***

    Na poczcie do pewnej kwoty nie potwierdzają podpisu, ani stanu konta.

  • 14. Data: 2003-01-19 17:40:20
    Od: "cAdserv" <c...@k...net.pl>

    Witam!
    Czeki istotnie były realizowane na poczcie do wysokości kwoty, która nie
    budziła zastrzeżeń.
    Bank zastrzegł czeki w momencie kiedy zorientowali się, że rośnie debet na
    "zamknietym" rachunku i wezwali mnie do siebie. Pokazali sfałszowane czeki i
    powiedzieli, że jeszcze kilka
    zrealizowanych jest w "drodze" ale to potrwa kilka dni (sic!).

    Zbyszek

  • 15. Data: 2003-01-20 01:00:13
  • 16. Data: 2003-01-20 02:47:05
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Gacek wrote in news:b0fhn6$qg5$1@panorama.wcss.wroc.pl:

    > unieważniane
    > ciągu
    > rachunku!
    > 1) Bo czek zrealizowany na poczcie w jakiejs "pipidowie" moze ponad
    > tydzien "splywac" do banku ?

    Kilka lat temu, z poczty na żoliborzu (DC), do Pekao na Placu Bankowym
    spływał czek 4 tygodnie.

    > 2) Bo zastrzezenie czekow nie dokona sie w ciagu minut i czek taki
    > ciagle bedzie do realizacji na jakiejs pipidowie (to na pewno trwa
    > dzien, lub dwa)

    Jeśli nie więcej. I jeśli mnie pamięć nie myli kosztuje w zależności od
    tego na jakim terenie ma być taki czek zastrzeżony.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {C7E9C4F0-4476-4775-97C7-C89565DB48FD}

  • 17. Data: 2003-01-20 19:44:54
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Ale nie za pomyłkę kasjerki.Do jej obowiązków należy sprawdzenie zgodności
    > podpisu z oryginałem lub sprawdzenie czy konto wogóle istnieje.

    karawaniarzu, ty ktorym sie pluje, a ty uwazasz, ze deszcz pada..... takie
    slowo " w ogóle" pisze sie oddzielnie...... ale skoro mozna ci napluc, to i
    pewnie mozna napisac tak jak ty " wogóle". ale słownik ortograficzny to już
    mógłbyś sobie kupić.......

    ssj5

  • 18. Data: 2003-01-21 00:02:24
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    "ssj5" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]

    to i
    > pewnie mozna napisac tak jak ty " wogóle". ale słownik ortograficzny
    Reklamujesz slowniki ???
    NRG !

    --
    Pozdrawiam,
    Gacek

  • 19. Data: 2003-01-21 00:20:35
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    "Gacek" <G...@A...pl> wrote in message
    > "ssj5" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > takie
    > to i
    > to już

    > Reklamujesz slowniki ???
    > NRG !
    No i NTG naturalnie :))

    --
    Pozdrawiam,
    Gacek

  • 20. Data: 2003-01-21 07:23:07
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > W jaki sposob beknie i za co?

    Że tak się wyrażę, owszem kasjerka bekła by (fuj co za kasjerka);), ale
    wtedy gdyby czeki istniały w bazie czeków zastrzeżonych.

    Pozdrowienia

    Darek