  • 31. Data: 2006-12-20 07:27:24
    Temat: Re: parkuja mi pod domem :(
    Od: g...@p...onet.pl

    > Dobre. Niech je stawia jak zagrodzą mu. :) Jakby dodał tabliczkę, że parking
    > 10zł za godzinę, to ładny miałby zarobek. :)

    Mo rewelacja! 3 dni póżniej urząd skarbowy dobiera się niedoszłemu
    parkingowemu do czterecj liter.

  • 32. Data: 2006-12-20 07:29:12
    Od: g...@p...onet.pl

    > 1. tabliczki teren prywatny i zakaz parkowania
    > 2. wzywaj straz miejsca ,zeby odholowali

    Na jakiej podstawie?

  • 33. Data: 2006-12-20 09:48:38
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > Na jakiej podstawie?

    1) To tak samo, jakby ktos Ci postawil swoj ciagnik w ogrodku na Twoim
    terenie.
    2) Ostrzezenie bylo? Bylo. Teren Twoj? Twoj. Tylko nalezy dodac, ze "bedzie
    odholowywany na koszt wlasciciela".

    Btw - z tego co zrozumialem, to wejscie do budynku w ktorym mieszkasz jest
    zastawiane w sposob, ktory uniemozliwia wyjscie z niego, czyli nie jest
    zachowana odleglosc bodajze 1,5 metra wolnego chodnika -> ergo: samochod tak
    czy tak jest zaparkowany w sposob nieprawidlowy i po wezwaniu Policja
    powinna wlepic mandat. Ot.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 34. Data: 2006-12-20 10:00:58
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@b...pl> napisal(a):
> [...]
    > terenie.
    > 2) Ostrzezenie bylo? Bylo. Teren Twoj? Twoj. Tylko nalezy dodac, ze "bedzie

    Ale to nie straż miejska ma odholować. Straż miejska odholuje co
    najwyżej samochód zaparkowany w sposób zagrażający bezpieczeństwu
    ruchu. SM nie jest darmową firmą transportową na usługach osób
    prywatnych.

    A tak w ogóle, to odholowanie gdziekolwiek trąci kradzieżą.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 35. Data: 2006-12-20 16:12:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Baczek napisał(a):

    > Zastanawiam sie raczej zeby pokruszyc cztery cegly
    > i zmienic na tabliczke "UWAGA SPADAJĄCY GRUZ"

    Ooo, dobry pomysł - właśnie chciałem to też zasugerować ;)

  • 36. Data: 2006-12-20 16:16:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Baczek napisał(a):

    > Wzywac policje ?

    Można próbować, ale upór jest konieczny - skoro zastawiają wjazd
    parkując na twoim prywatnym terenie...

    > Jest to czesc jakby deptaku (zakaz wjazdu, nie dotyczy ...)
    > Sam tez tam parkuje i nie usmiecha mi sie demontowac jakies ogrodzenie.

    Nie demontuj. Słupki na każdym narożniku (albo jeszcze kilka pomiędzy,
    jak teren większy) między słupkami drut/łańcuch spinany na kłódkę,
    tabliczka "teren prywatny - wstęp wzbroniony" i jak ktoś się właduje,
    mamy sprawę grubszego kalibru.

  • 37. Data: 2006-12-20 17:34:45
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    wiadomości news:004o54-0dc.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ooo, dobry pomysł - właśnie chciałem to też zasugerować ;)

    Dupa a nie dobry pomysł. Dajecie propozycje jak dzieci, którym się nudzi.
    Nie ma sie co dziwic, że stosunek do prawa jest w Polsce jaki jest, czyli
    mieszanina przedszkola z wtórnym analfabetyzmem.
    Jak radzili niektórzy trzeba w jakikolwiek sposób ogrodzić i za wkroczenie
    po prostu wzywać policje.

    --
    vertret

  • 38. Data: 2006-12-20 20:10:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    vertret napisał(a):

    > Dupa a nie dobry pomysł. Dajecie propozycje jak dzieci, którym się nudzi.
    > Nie ma sie co dziwic, że stosunek do prawa jest w Polsce jaki jest, czyli
    > mieszanina przedszkola z wtórnym analfabetyzmem.

    Urodziłeś się bez poczucia humoru, czy ci je później amputowali?

    > Jak radzili niektórzy trzeba w jakikolwiek sposób ogrodzić i za wkroczenie
    > po prostu wzywać policje.

    Ci "niektórzy" to m.in. ja - to "dziecko, któremu się nudzi".

  • 39. Data: 2006-12-21 10:21:19
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie odholują:
    a) nie mają pieniędzy;
    b) boją się rzekomego uszkodzenia.
    JaC

    > 2. wzywaj srasz wiejską, żeby odholowali

    It has removed 2838 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!