  • 1. Data: 2006-12-18 14:01:51
    Temat: mandat za przkroczenie prędkości...
    Od: "Marek" <g...@w...pl>

    WItam,

    Dostałem zdjęcie .. i mandat w wysokości 400 zł + 8 punktów karnych.

    Napisąłem pisemko o umorzeniu lecz ..... ;(

    Rozprawa odbyła się zaocznie .... otrzymałem 350 zł + 85 za koszta sądowe.

    Pytanie brzmi czy dostałem również punkty karne?

    Kiedyś czytałem zde jak jest roprawa to punktów sie nie dostaje.

    prosze o odpowiedz.

    pozdr

  • 2. Data: 2006-12-18 14:03:06
    Temat: Re: mandat za przkroczenie prędkości...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marek napisał(a):

    > Pytanie brzmi czy dostałem również punkty karne

    Tak.

    > Kiedyś czytałem zde jak jest roprawa to punktów sie nie dostaje.

    A ja kiedyś czytałem bajki.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyk się nie boi"

  • 3. Data: 2006-12-18 14:16:44
    Od: "Marek" <g...@w...pl>

    można napisac jakies pismo o rozłozenie na raty?

    jest sens?

  • 4. Data: 2006-12-18 14:18:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marek napisał(a):
    > można napisac jakies pismo o rozłozenie na raty?
    >
    > jest sens?

    Wróżem nie jestem.

  • 5. Data: 2006-12-18 16:46:19
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > Rozprawa odbyła się zaocznie .... otrzymałem 350 zł + 85 za koszta sądowe.
    >
    > Pytanie brzmi czy dostałem również punkty karne?

    Znajomy specjalnie nie poszedl na wezwanie bo ktos mu doradzil ze faktycznie
    tak jest, ze punkty przyznaje policja, a jak przekaza sprawe do sadu, to
    dostajesz tylo mandat. Akurat w przypadku znajomego oplacilo sie doplacic i
    punktow nie dostac.
    Inna sprawa, ze nie wiem czy sprawdzil czy punkty dostal, bo moze zadowoolny
    zyje w nieswiadomosci;)
    pozdrawiam
    michal trych

  • 6. Data: 2006-12-18 17:36:50
    Od: Przemek <p...@w...pl>

    Michał Trych napisał(a):

> [...]
    > punktow nie dostac.
    > Inna sprawa, ze nie wiem czy sprawdzil czy punkty dostal, bo moze zadowoolny

    Oczywiście że punkty się dostaje, Sąd nawet zwraca się do Policji aby
    wypełniła specjalną kartę chyba Prd 5 jeżeli tego nie zrobiła, w której
    właśnie opisuje się wykroczenie i nalicza punkty, a informatyk wprowadza
    je do systemu...

  • 7. Data: 2006-12-18 18:44:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Mon, 18 Dec 2006 18:36:50 +0100, Przemek napisał(a):

    > specjalną kartę chyba Prd 5 jeżeli tego nie zrobiła, w której właśnie
    > opisuje się wykroczenie i nalicza punkty, a informatyk wprowadza je do
    > systemu...
    No, no,czy polska policja jest tak bogata by zatrudniać informatyków
    do wklepywania danych?

    --
    pozdro
    poreba

  • 8. Data: 2006-12-18 20:31:53
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    poreba napisał(a):

    > No, no,czy polska policja jest tak bogata by zatrudniać informatyków
    > do wklepywania danych?

    No coz, niestety niektorzy sa przekonani, ze kazda osoba ktora znajduje
    sie przy komputerze jest informatykiem...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 9. Data: 2006-12-19 12:57:35
    Od: s...@o...pl

    PUNKTY DOSTAJE SIE NA BANK..

    wynikaja one z rozporzadzenia w sprawie postepowania z kierowcami naruszajacy
    przepisy ruchu drogowego, jest to rozporzadzenie do ustawy PORD..

    policjant wypisujac mandat lub dostajac wyrok z sadu w sprawie /bo do
    oskarzyciela tez przychodzi wyrok, tak samo jak do obwinionego /wypelnia
    specjalny bloczek na punkty karne dla kierowcow. nastepnie sa one
    ewidencjonowane w systemie teleinformatycznym w komendach wojewodzkich policji.

    a tu jest tekst tego rozporzadzenia

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20022361998

    pozdrawiam