  • 1. Data: 2006-12-18 13:01:23
    Temat: Przepisy o prokuraturze
    Od: "Pytek" <P...@k...com.pl>

    Witam!

    Czy ktoś z Państwa mógłby poinformować mnie gdzie można
    znaleźć przepisy dotyczące prokuratury wytłumaczone "językiem"
    dla nie-prawnika.
    Chodzi mi o takie sprawy jak zgłoszenie podejrzenia czy faktu
    popełnienia przez kogoś przestępstwa, form takiego zgłoszenia,
    trybu i terminu powiadomienia osoby podejrzanej/oskarżonej
    o fakcie zgłoszeniu na nią takiego zawiadomienia do prokuratury, itp.

    Bardzo proszę o pomoc

    Pozdrawiam
    Pytek

  • 2. Data: 2006-12-18 14:52:12
    Temat: Re: Przepisy o prokuraturze
    Od: "redfoxred" <v...@g...pl>

    Pytek napisał(a):
> [...]
    > trybu i terminu powiadomienia osoby podejrzanej/oskarżonej
    > o fakcie zgłoszeniu na nią takiego zawiadomienia do prokuratury, itp.

    To musiałbyś poczytać kodeks postępowania karnego
    innej rady nie ma

    http://bap-psp.lex.pl/serwis/kodeksy/akty/97.89.555.
    htm

    a i nie zaszkodziłoby

    regulamin wewnętrznego urzędowania prokuaratury

  • 3. Data: 2006-12-18 15:04:06
    Od: "Pytek" <P...@k...com.pl>

> [...]
    htm
    > a i nie zaszkodziłoby
    > regulamin wewnętrznego urzędowania prokuaratury

    Dzięki za odpowiedź. Chyba nie ma innego wyjścia, niż to poczytać.

    Ale może chociaż poproszę o odpowiedź na najważniejsze w tej
    chwili pytanie - jak się dowiedzieć czy w stosunku do danej osoby
    fizycznej lub prawnej zostało złożone jakieś zawiadomienie -
    lub inczej, czy, a jeśli tak, to w jakim terminie, prokuratura ma
    obowiązek powiadomić osobę, na którą złożono zawiadomienie,
    o tym fakcie?

    Pozdrawiam
    Pytek