  • 1. Data: 2006-12-18 15:16:09
    Temat: płaca zasadnicza a płaca za urlop
    Od: "krystian " <k...@g...pl>

    chcialbym w banku BPH wziasc kredyt mieszkaniowy. jednak w druku o srednich
    dochodach brutto z 3 ostatnich miesiecy kadrowa do placy zasadnieczej nie
    doliczyla mi dochodow za urlop wypoczynkowy, ktory bralem w listopadzie
    tylko dopisala to do innej rubryki, z dopiskiem urlop. Pracownik banku
    dzwoniac do zakladu pracy stwierdzil, ze to jest jednorazowy dochod i nie
    mozna go brac przy ustalaniu zdolnosci kredytowej. chcialbym sie dowiedziej
    jak to mozliwe, skoro kazdemu przysluguje platny urlop wypoczynkowy, a nie
    jest on wliczany do placy zasadniczej czy mojego dochodu? gdybym te kilka
    dni byl w pracy mialbym wiecej godzin przepracowanych i od razu wiekszy
    zarobek. jak to mozna rozwiazac?