  • 1. Data: 2006-12-18 14:11:39
    Temat: Prawo oświatowe - kilka pytań.
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chodzi mi o dwie kwestie dotyczące prawa w oświacie:
    1. Czy osoba, której powierzono "pełnienie obowiązków" dyrektora szkoły, do
    czasu wyłonienia dyrektora w drodze konkursu, korzysta ze zniżki godzin
    przysługującej dyrektorowi?
    2. Czy taka osoba otrzymuje dodatek funkcyjny jak dyrektor szkoły?

    --
    Piotrek

  • 2. Data: 2006-12-20 06:40:07
    Temat: Re: Prawo oświatowe - kilka pytań.
    Od: "ZauraK" <z...@z...zaurak>

    Użytkownik "Piter" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przysługującej dyrektorowi?
    > 2. Czy taka osoba otrzymuje dodatek funkcyjny jak dyrektor szkoły?

    1) Tak
    2) Tak

    ZauraK