  • 11. Data: 2006-05-25 10:35:27
    Temat: Re: paranoja
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > W I Poście od groma literówek ;) (Pewnie jechał po kostce brukowej) ...
    > w 2 przepraszającym za literówki, literówki też się zjawiły, a że
    > wyjawił że pisane to to w aucie , podejrzewać należałoby, że skoro 2
    > post też posiekany literówkami, to i 1 był z auta pisany (zgodnie z
    > wyjaśnieniami ) .
    >
    > Jak nie rozumiesz, to zmień koszulkę.

    Napisał że pisał z samochodu. Nie napisał że z samochodu wysyłał.

    p. m.

  • 12. Data: 2006-05-25 10:40:59
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Napisał że pisał z samochodu. Nie napisał że z samochodu wysyłał.

    Tak, ale jako, że watson, to moje imie nr 2, doszedłem drogą
    dedukcji , że i wysłał ... Wynika to ew. z 2 postu.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 13. Data: 2006-05-25 12:56:51
    Od: Pastor Wredman <w...@g...pl>

    On 2006-05-25 11:33:47 +0200, Andrzej Lawa
    <alawa@temporary_unavailable.none> said:

    > Kątówki nie masz? Pożyteczne narzędzie ;->

    Rewelacja. Porada na pl.soc.prawo - ukraść lub zniszczyć blokadę...

    --
    wredman

  • 14. Data: 2006-05-25 13:05:29
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Pastor Wredman napisał(a):

    > Rewelacja. Porada na pl.soc.prawo - ukraść lub zniszczyć blokadę...

    Zniszczyć element wyposażenia własnego pojazdu.
    Ktoś blokując pojazd i odmawiając "uwolnienia" wedle mnie
    przywłaszcza sobie cudze mienie ...

  • 15. Data: 2006-05-25 13:05:45
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Pastor Wredman napisał(a):

    > Rewelacja. Porada na pl.soc.prawo - ukraść lub zniszczyć blokadę...

    Jak zniszczyc? Jak ukrasc?

    A zalozmy ze ktos wpakowalby Ci blokade na zamek w drzwiach wejsciowych,
    w postaci wetkniecia zapalek w dziurke od klucza.

    Tez bys sie zastanawial co zrobic, czy rozwiercilbys zamek??

    Jacek

  • 16. Data: 2006-05-25 13:16:17
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 25 May 2006 15:05:29 +0200, Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Zniszczyć element wyposażenia własnego pojazdu.

    Nie "wyposażenie" a czyjąś własność.

    > Ktoś blokując pojazd i odmawiając "uwolnienia" wedle mnie
    > przywłaszcza sobie cudze mienie ...

    A nad tym to bym się zastanowił... Tylko czemu policjant tego
    nie doradził?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2006-05-25 13:22:29
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Henry (k) napisał(a):

    > Nie "wyposażenie" a czyjąś własność.

    Opisana ? Ni ... Porzucona ? ... Ta ...

    > A nad tym to bym się zastanowił... Tylko czemu policjant tego
    > nie doradził?

    Od kiedy policjant jest od doradzania w kwestiach prawnych ?

  • 18. Data: 2006-05-25 13:36:14
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 25 May 2006 15:22:29 +0200, Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Opisana ? Ni ... Porzucona ? ... Ta ...

    Sugerujesz odpiłować i oddać do biura rzeczy znalezionych? ;-)

    > Od kiedy policjant jest od doradzania w kwestiach prawnych ?

    Zna je lepiej niż przeciętny obywatel więc mógłby mógłby
    czasem doradzić. W końcu to nie wiedza tajemna żeby tylko
    prawnik mógł ją zdradzić. W końcu nie każdy ma w domu KK i KC.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2006-05-25 13:44:20
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Pastor Wredman wrote:

    > Rewelacja. Porada na pl.soc.prawo - ukraść lub zniszczyć blokadę...

    W takim przypadku użycie kątówki jest całkowicie legalne - do likwidacji
    nielegalnej blokady.

    Ciekawe jakbyś ty zareagował, jakbyś np. wynajmował mieszkanie i za
    tygodniowe spóźnienie w czynszu zamiast upomnienia zastałbyś po powrocie
    z pracy zamurowane wejście...

  • 20. Data: 2006-05-25 13:45:54
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Henry (k) napisał(a):

    > Sugerujesz odpiłować i oddać do biura rzeczy znalezionych? ;-)

    Raczej zrobić dobry uczynek ... ja np mam sąsiada utrzymującego
    się ze zbiórki złomu ...

    > Zna je lepiej niż przeciętny obywatel

    Tia ... sąd nie dał wiary wyjaśnieniom oskarżonego ...