  • 1. Data: 2006-05-25 06:14:29
    Temat: urlop pod przymusem
    Od: "robocop" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich!

    Czy ktoś może mi wyjaśnić, czy pracodawca może pracownika wysłać na przymusowy
    dzień urlopu dodatkowo dodając, że jak ktoś wykorzystał już cały urlop na ten
    rok, to może wziąć urlop bezpłatny. Na marginesie dodam, że chodzi oczywiście
    o najbliższy piątek.

    Pozdrawiam!

    ps. Jeżeli temat się powtarza, to proszę nie krzyczeć :-)

  • 2. Data: 2006-05-25 06:30:20
    Temat: Re: urlop pod przymusem
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    robocop napisał(a):

    > Czy ktoś może mi wyjaśnić, czy pracodawca może pracownika wysłać na przymusowy
    > dzień urlopu dodatkowo dodając, że jak ktoś wykorzystał już cały urlop na ten
    > rok, to może wziąć urlop bezpłatny.

    Może wysłać na urlop, choć nie bezpłatny.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam