  • 1. Data: 2021-10-10 16:37:13
    Temat: paragraf za posiadanie drabiny
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    Może ktoś mnie oświeci, na jakiej podstawie zarekwirowano człowiekowi
    drabinę? Jakiś art, paragraf? Od biedy tweet ziobry może być.
    https://twitter.com/Bacon227/status/1447153284918267
    905?t=minlnGy2Qn0XQjSG0c0vEA&s=19
    Kamil

  • 2. Data: 2021-10-10 16:51:08
    Temat: Re: paragraf za posiadanie drabiny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2021 o 16:37, Kubuś Puchatek pisze:
    > Może ktoś mnie oświeci, na jakiej podstawie zarekwirowano człowiekowi
    > drabinę? Jakiś art, paragraf? Od biedy tweet ziobry może być.
> [...]
    Intrygujące. Ale na zatrzymanie rzeczy przysługuje zażalenie, to pewnie
    będzie wiadomo.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-10-10 19:44:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Oct 2021 16:37:13 +0200, Kubuś Puchatek wrote:
    > Może ktoś mnie oświeci, na jakiej podstawie zarekwirowano człowiekowi
    > drabinę? Jakiś art, paragraf? Od biedy tweet ziobry może być.
> [...]

    Ja tam nie wiem, ale 50m to mi wyglada na jakies porzucenie, czy
    zasmiecanie :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-10-10 20:40:23
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    905?t=minlnGy2Qn0XQjSG0c0vEA&s=19

    > Intrygujące. Ale na zatrzymanie rzeczy przysługuje zażalenie, to pewnie
    > będzie wiadomo.

    Wiadomo już za jaki paragraf zatrzymano kredę dzieciom?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 5. Data: 2021-10-10 22:51:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2021 o 20:40, Kviat pisze:

    905?t=minlnGy2Qn0XQjSG0c0vEA&s=19
    > Wiadomo już za jaki paragraf zatrzymano kredę dzieciom?

    Ktoś tu podawał, że 63a kw. Nie widzisz wcześniejszych postów?

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-10-10 23:38:47
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 10.10.2021 o 19:44 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

    905?t=minlnGy2Qn0XQjSG0c0vEA&s=19

    > Ja tam nie wiem, ale 50m to mi wyglada na jakies porzucenie, czy
    > zasmiecanie :-)
    >
    > J.

    A jak odjadę dalej niż 100km od TŻ to z automatu rozwód?

    Kamil

  • 7. Data: 2021-10-10 23:40:33
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 10.10.2021 o 16:51 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    905?t=minlnGy2Qn0XQjSG0c0vEA&s=19

    > Intrygujące. Ale na zatrzymanie rzeczy przysługuje zażalenie, to pewnie
    > będzie wiadomo.

    Czyli policjańci zabierają mi drabinę i nie podają powodu? Dopiero w
    odpowiedzi na zażalenie dowiem się dlaczego?
    Kamil

  • 8. Data: 2021-10-11 07:51:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2021 o 23:38, Kubuś Puchatek pisze:

    > A jak odjadę dalej niż 100km od TŻ to z automatu rozwód?

    Podobno za 7 mostem :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2021-10-11 07:53:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2021 o 23:40, Kubuś Puchatek pisze:

    > Czyli policjańci zabierają mi drabinę i nie podają powodu? Dopiero w
    > odpowiedzi na zażalenie dowiem się dlaczego?

    Ja myślę, że ten, co mu zabierają, to dokładnie wie, jaki jest tego
    powód. Pytanie, czy ów powód uzasadnia zabranie, to już osobna kwestia.
    Urzędowe stanowisko Policji (a nie policjanta trzymającego drabinę, bo
    to zupełnie dwie różne rzeczy) poznamy, jak ktoś złoży zażalenie.

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2021-10-11 11:03:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    905?t=minlnGy2Qn0XQjSG0c0vEA&s=19

    > Ktoś tu podawał, że 63a kw. Nie widzisz wcześniejszych postów?

    Nie czytasz ze zrozumieniem.
    Ten paragraf był podany jako powód wylegitymowania:
    "Jak się dowiadujemy, policjanci na miejscu wylegitymowali dwie kobiety.
    Powód: art. 63a Kodeksu wykroczeń."

    Ja się pytam, na jakiej podstawie zarekwirowali kredę. I czy spodnie tym
    dzieciom też zarekwirowali, bo na nich mogły być ślady kredy, gdy
    klęczały podczas rysowania. Bo jak potem udowodnią, że faktycznie akurat
    to dziecko rysowało? Na spodniach będą fragmenty dna więc da się
    powiązać, które dziecko rysowało którą kredą i który rysunek. Przecież
    jeden rysunek może być bardziej obraźliwy od innego i może zasługiwać na
    wyższy wyrok. Wzięli chociaż próbki kredy z dłoni razem z odciskami palców?
    Chyba macie jakieś standardowe procedury na malowanie przez dzieci kredą
    po chodniku?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr