    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: paragraf za posiadanie drabiny
    Date: Mon, 11 Oct 2021 11:03:29 +0200

    905?t=minlnGy2Qn0XQjSG0c0vEA&s=19

    > Ktoś tu podawał, że 63a kw. Nie widzisz wcześniejszych postów?

    Nie czytasz ze zrozumieniem.
    Ten paragraf był podany jako powód wylegitymowania:
    "Jak się dowiadujemy, policjanci na miejscu wylegitymowali dwie kobiety.
    Powód: art. 63a Kodeksu wykroczeń."

    Ja się pytam, na jakiej podstawie zarekwirowali kredę. I czy spodnie tym
    dzieciom też zarekwirowali, bo na nich mogły być ślady kredy, gdy
    klęczały podczas rysowania. Bo jak potem udowodnią, że faktycznie akurat
    to dziecko rysowało? Na spodniach będą fragmenty dna więc da się
    powiązać, które dziecko rysowało którą kredą i który rysunek. Przecież
    jeden rysunek może być bardziej obraźliwy od innego i może zasługiwać na
    wyższy wyrok. Wzięli chociaż próbki kredy z dłoni razem z odciskami palców?
    Chyba macie jakieś standardowe procedury na malowanie przez dzieci kredą
    po chodniku?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr