  • 1. Data: 2006-09-24 15:39:32
    Temat: orzeczenie NSA
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Chciałabym zapoznać się z orzeczeniem NSA sygn.akt FSK 2175/04 z 15.09.2005,
    czy jest możliwość znalezienie tego w internecie? A może ktoś pomoże mi
    odszukać.
    Dziękuje Majka

  • 2. Data: 2006-09-24 20:22:31
    Temat: Re: orzeczenie NSA
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Majkaa napisał(a):
> [...]
    > czy jest możliwość znalezienie tego w internecie? A może ktoś pomoże mi

    Wygląda na to, że NSA w tym dniu nie wydawał żadnych orzeczeń.
    Podaj coś więcej.

    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 3. Data: 2006-09-24 21:04:29
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wygląda na to, że NSA w tym dniu nie wydawał żadnych orzeczeń.
> [...]
    Dotyczy to diet transportowców. i pochodzi z Gazety Podatkowej z dn.
    21-09-2006.
    Pisze tam tak: W wyroku z dnia 15 września 2005r., sygn.akt FSK 2175/04 NSA
    stwierdził, iż "zupełnie nieuprawnione było stanowisko organów podatkowych,
    że realizowanie zasadniczego przedmiotu działalności / w tym wypadku usług
    transportowych/ nie wchodzi w zakres podróży służbowych, natomiast podróże
    mające na celu czynności incendytalne spełniają wymogi podróży służbowych."

  • 4. Data: 2006-09-25 16:53:18
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Majkaa napisał(a):
> [...]
    > mające na celu czynności incendytalne spełniają wymogi podróży służbowych."

    Poszło więcej na prv.

    Michał

    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 5. Data: 2006-09-25 17:02:50
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Majkaa napisał(a):
> [...]
    > czy jest możliwość znalezienie tego w internecie? A może ktoś pomoże mi

    Podaj adres prywatny to prześlę więcej. Na ten adres podany na grupie
    jest zwrot maila.

    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066