  • 11. Data: 2003-03-01 01:44:57
    Temat: Re: oplaty allegro - placic czy nie
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

    [cut]: No cóż, ja tu widzę wspólny mianownik: bezwzględną postawę
    roszczeniową
    : wyrażająca się m.in. ww. "ten kraj mi zupełnie nic nie dał". To dokładnie
    : ta sama kaleka post-socjalistyczna mentalność.
    : Dlaczego po prostu twale nie wyemigrujesz?
    :
    i cisza...
    z takimi to powinni jak za czasow hitlerowskich, do komory gazowej i w
    piach.

  • 12. Data: 2003-03-02 11:30:11
    Od: "Piotrek" <p...@w...pl>

    żal tyłek sciska...
    zawsze będą ludzie którzy myslą że to wielka łaska dla wszystkich wokół że
    żyją...
    olać, olać, olać, kalectwo umysłowe i tyle...
    może ich Rosjanie podesłali, tak jak kiedyś Ameryka stonke?????
    hmm
    to dlatego ta komora gazowa?? :)

  • 13. Data: 2003-03-02 12:06:55
    Od: "jan under" <t...@N...gazeta.pl>

    wszystko zależy od tego jakie dane podałeś przy rejestracji.