  • 1. Data: 2003-02-28 11:17:49
    Temat: Re: Bezrobotny a prawo.
    Od: R...@e...co.za (Roman Koryl)

    >>> s...@d...pl 02/28/03 10:32am >>>

    >mnie sie nasunelo inne pytanie:
    >dlaczego sad nie odrzucil pozwu z powodu oczywistej bezzasadnosci :-)

    DTV nie ogladalem, dostalem tylko SMS, wiem ze powod mieszka w
    Zaglebiu, tak bliskim mojemu sercu.

    >zapewne na art 65 ust. 5....w zwiazku z art. 8 ust. 2 (o bezposrednim
    >stosowaniu Konstytucji)

    Z pewnoscia, miedzy innymi....Logicznie to wynika z prawa naturalnego,
    prawa do zycia.
    Dla mnie liczy sie tez to, ze w okresie bezrobocia pamietal, ze ciagle
    jest Czlowiekiem , uznawal swoja wlasna wartosc i nigdy nie zapomnial,
    ze zasluguje na to by dobrze go traktowano,
    Pzdr R