  • 1. Data: 2003-02-28 11:25:14
    Temat: odpowiedzialnosc za wpisy na forum dyskusyjnym na stronie www
    Od: a...@p...onet.pl

    witam, szukalem lecz nie znalazlem nic poza artykolem na stronie
    http://www.chip.pl/archiwum/article_8985.html
    chodzi o to, ze jak mam na stronie www "forum dyskusyjne" i ktos tam wpisze cos
    na kogos to czy ten ktos moze MNIE podas do sadu ? mam IP i czas wpisu, a sam
    wpis jest dokonywany automatycznie. ponoc jak podano podobny przyklad w tym
    artykole tworca strony jest bez winy, ale sam srtykol jest troszke nieswiezy
    wiec moze cos sie zmienilo ?

  • 2. Data: 2003-02-28 12:05:28
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > podobny przyklad w tym artykole tworca strony jest bez winy, ale sam
    > srtykol jest troszke nieswiezy wiec moze cos sie zmienilo ?

    Myślę, ze lektura (zrób kanapki, duży kubek kawy i coś na uspokojenie) tego
    najsłynniejszego wątku polskiego usenetu naświetli ci sprawę. Dla ułatwienia
    link (uwaga, moze byc złamany):

    http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
    F-8&threadm=3872046A.B88
    6E2D3%40astec.pl&prev=/groups%3Fq%3Dgroup:pl.news.ad
    min%2Binsubject:Pro%25C5
    %259Bba%2Binsubject:Admin%25C3%25B3w%2Binsubject:Use
    netu%26hl%3Dpl%26lr%3D%2
    6ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26scoring%3Dd%26selm%3D47q3
    58.5t2.ln%2540zaraz.wico
    m.com.pl%26rnum%3D3&as_drrb=b&as_maxd=4&as_maxm=1&as
    _maxy=2000&as_mind=29&as
    _minm=3&as_miny=1995

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna K.

  • 3. Data: 2003-02-28 13:00:34
    Od: a...@p...onet.pl

    > Myślę, ze lektura (zrób kanapki, duży kubek kawy i coś na uspokojenie) tego
    > najsłynniejszego wątku polskiego usenetu naświetli ci sprawę. Dla ułatwienia
    > link (uwaga, moze byc złamany):

    zjadlem, wypilem, przeczytalem.....
    i dalej nie wiem na 100% moge czy nie :)
    we wspomnianym przeze mnie artykule gosc pisal, ze w sadzie sedzia pytal "a co
    to jest myszka" wtedy faceta uniewinnili, ale jak sie jakis sedzia kumaty trafi
    taki ktory wie co to jest myszka to moze miec inne zdanie na ten temat...
    a zdaje sie, ze jasnego przepisu nie ma bo nikt nie wie czy artykul na www
    mozna traktowac jak artykul w gazecie.

  • 4. Data: 2003-02-28 13:10:00
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > ten temat...
    > a zdaje sie, ze jasnego przepisu nie ma bo nikt nie wie czy artykul na www

    Ano właśnie. Zasadniczo możesz sie wykpić zapisem w stylu "wypowiedzi na
    forum są prywatną wypowiedzią osób piszących. własciciel strony (łepmajster)
    nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi". I najwyżej dla
    bezpieczenstwa kasować raz na miesiąc jakies teksty nawołujące do faszyzmu,
    rozpowszechniające pornografie itp...

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna K.

  • 5. Data: 2003-02-28 13:59:02
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi". I najwyżej dla
    > bezpieczenstwa kasować raz na miesiąc jakies teksty nawołujące do faszyzmu,

    no wlasnie "zasadniczo mozesz". ja lubie jak jest czarno na bialym napisane i
    wtedy wiem co jest co.
    czytam na onet.pl lub wp.pl komentarze do artykulow wiec te moje choc ostre nie
    sa jeszcze takie zle w porownaniu z nimi, ale szkoda, ze prawo u nas jest takie
    niejasne.