  • 1. Data: 2003-02-28 11:41:28
    Temat: Niezaplacona grzywna
    Od: "Skrrrrrrrr" <s...@w...pl>

    Ponawiam pytanie bo bardzo zalezy mi na odpowiedzi a odzewu jak dotad nie
    bylo..................

    Mam nastepujacy problem. Jakies 3 lata temu kolegium do spraw wykroczen
    nalozylo na mnie kare pieniezna w wysokosci 600 zl. Nie zaplacilem jej.
    Kilka tygodni temu przyslo do mnie poczta wezwanie do sadu grodzkiego w
    charakterze ukaranego na rozprawe. I tu moje pytanie. Co mi grozi za
    niezaplacenie tej kary w terminie?
    Przpraszam za niefachowe slownictwo ale jestem laikiem:)
    Pozdrawiam
    Pawel S

  • 2. Data: 2003-02-28 12:40:03
    Temat: Re: Niezaplacona grzywna
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    . Co mi grozi za
    > niezaplacenie tej kary w terminie?
    > Przpraszam za niefachowe slownictwo ale jestem laikiem:)
    > Pozdrawiam
    > Pawel S

    Komornik

    Tomek

  • 3. Data: 2003-02-28 13:16:04
    Od: "Skrrrrrrrr" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > . Co mi grozi za
    > >

    > Komornik
    >
    > Tomek

    a nie nalicza sie odsetek od takiej ,niezaplaconej kary?

  • 4. Data: 2003-02-28 19:00:35
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > a nie nalicza sie odsetek od takiej ,niezaplaconej kary?

    Nalicza się.
    Tomek

  • 5. Data: 2003-02-28 21:26:15
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:
> [...]

    Od grzywny/kary pieniężnej? (bo tak do końca to nie wiadomo o co chodzi)

    KG

  • 6. Data: 2003-02-28 23:09:35
    Od: "Skrrrrrrrr" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od grzywny/kary pieniężnej? (bo tak do końca to nie wiadomo o co chodzi)

    przyznam sie ze nie wiem czy to grzywna czy kara
    pieniezna...............zostalo to nalozone przez kolegium ds. wykroczen 3
    lata temu, a na rozprawe do sadu grodzkiego zostalem wezwany w charakterze
    ukaranego...........moze to cos wyjasni....