  • 21. Data: 2007-05-31 14:24:38
    Temat: Re: widze ze panowie nie dorosli
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 31 May 2007 15:38:45 +0200, Angie napisał(a):

    > to zaloz sobie tam konto i nie marudz
    ARAIR znajoma w 'przeduniknych' czasach założyła sobie, będąc na 'oficjalu'
    we Włoszech konto. po 4 m-cach stwierdziła, że tak złodziejskich opłat i
    prowizji nie doświadczyła w żadnym z rodzimych banków. Opłaty były za
    _wszelkie_ operacje dokonywane przez bank: za wpłątę, za wypłatę, za
    przelew Z, za przelew NA konto, za... Zwinęła się czym prędzej z takich
    usług, jeszcze przez rok usiłowali jej jakieś opłaty manipulacyjne za
    likwidację konta ;) Bank jakiś lokalny w p.Veneto. Jak to mówią: kapitał
    nie zna granic ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 22. Data: 2007-05-31 17:53:08
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witaj
    > badzio

    jednak nie zrozumiales
    moze kiedys

    pzdr

  • 23. Data: 2007-05-31 20:53:45
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    grubianin napisał(a):
    > jednak nie zrozumiales
    > moze kiedys
    Fajnie. Jesli nie zauwazyles, nikt z grupowiczow Cie nie rozumie.
    Moze nas oswiecisz?
    1) Czego oczekujesz od grupowiczow?
    2) Czy czytales TOiP?
    Prosze o odpowiedzi krotkie i na temat.
    --
    badzio

  • 24. Data: 2007-06-01 08:02:38
    Temat: Re: opłata za sprawdzenie salda na koncie w mbank
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 31 May 2007 13:37:40 +0200,
    grubianin <g...@w...pl> screamed:
    > witaj
    > a czy uwazasz ze wyplacenie z 'wlasnego banku"
    > powinno cos kosztować?

    Kredytową też? Przecież wypłacasz z własnego banku...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 10:03:30 user up 11359 days, 21:58, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A woman voting for divorce is like a turkey voting for Christmas. -- A. Glynn

  • 25. Data: 2007-06-01 09:54:44
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witaj

    od grupowiczy oczekuje porady co jest darmowe w banku zgodnie z prawem,

    natomist w umowie moze byc duzo rzeczy napisanych niezgodnych z prawem,
    a podpisanych przeze mnie, bo mam malo czasu zeby czytac te 5 stron drobynym
    maczkiem napisane

    pzdr

  • 26. Data: 2007-06-01 10:07:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu grubianin porozsypywal nastepujace haczki:
    > od grupowiczy oczekuje porady co jest darmowe w banku zgodnie z prawem,
    A moze byc cos darmowe niezgodnie z prawem? Bo nie bardzo rozumiem sens
    tego zdania.
    > natomist w umowie moze byc duzo rzeczy napisanych niezgodnych z prawem,
    No wiec Ci wszyscy odpwoeidzieli ze to jest zgodne z prawem a Ty
    reagujesz obrazaniem grupowiczow i kloceniem sie ze wszystkimi. Jesli
    jestes najmadrzejszy to po cholere marnujesz swoj czas na pisanie na grupe?
    > a podpisanych przeze mnie, bo mam malo czasu zeby czytac te 5 stron drobynym
    > maczkiem napisane
    LOL
    Nie wpadles na to ze w umowie moga byc zapisane drobnym maczkiem warunki
    zgodne z prawem?
    Chcesz rade? Uwazasz ze to niezgodne z prawem, to nie truj nam wiecej,
    idz do prawnika, podaj bank do sadu, wygraj sprawe, nastepnie przyjdz i
    sie pochwal.
    --
    badzio

  • 27. Data: 2007-06-01 10:15:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 May 2007, poreba wrote:

    > prowizji nie doświadczyła w żadnym z rodzimych banków. Opłaty były za
    > _wszelkie_ operacje dokonywane przez bank: za wpłątę, za wypłatę, za
    > przelew Z, za przelew NA konto,

    Tak z pamiętanych dyskusji - bodaj PKO SA miał kiedyś taką opłatę, nie
    pamiętam czy 50 groszy/złotówkę czy jakoś tak.
    Ciekawie było, jak po uruchomieniu mBanku (z darmowymi przelewami)
    zaczęto dyskutować pomysł posłania komuś nielubianemu, kto miał
    tamże konto, tak z 10 zł.
    W postaci 1000 przelewów po 1 grosz... :>

    pzdr, Gtofryd

  • 28. Data: 2007-06-01 17:12:06
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witanko

    trudno to zrozumiec?
    moje pytanie:
    czy sprawdzenie stanu konta we wlasnym banku na jego "automacie"
    i placenie za to jest zgodne z prawem?

    zapytac prosciej juz nie umiem
    dotarlo wreszcie?
    ale chyba nie

    pzdr

  • 29. Data: 2007-06-01 18:13:47
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 19:12:06 +0200, grubianin napisał(a):

    > witanko
    >
    > trudno to zrozumiec?
    > moje pytanie:
    > czy sprawdzenie stanu konta we wlasnym banku na jego "automacie" i
    > placenie za to jest zgodne z prawem?

    Dostałeś już kilka razy odpowiedź że tak. Co niby miałoby tego zabraniać?

    p. m.

  • 30. Data: 2007-06-01 18:58:24
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    grubianin napisał(a):
    > czy sprawdzenie stanu konta we wlasnym banku na jego "automacie"
    > i placenie za to jest zgodne z prawem?
    Wg mnie tak. Jesli mi nie wierzysz - przeczytaj TOiP.
    > zapytac prosciej juz nie umiem
    > dotarlo wreszcie?
    No wlasnie. Juz kilkakrotnie dostales odpowiedz, od wielu osob, sens
    kazdej odpowiedzi byl taki sam. Dotarlo wreszcie?
    --
    badzio