  • 1. Data: 2007-05-30 19:06:41
    Temat: Jak rozumiec taki punkt regulaminu?
    Od: "ptak" <...@-...pl>

    Witam,

    Jak mozna interpretowac taki punkt regulaminu, cytuje:

    "Towary objęte gwarancją producenta zaznaczone w aktualnym cenniku
    serwisowane są przez autoryzowane serwisy na warunkach określonych przez
    producenta (fabrykę) wyszczególnionych w karcie gwarancyjnej, i są one
    oznaczone symbolem (F)."

    Sytuacja wyglada tak, produkt zakupiono w polowie roku 2006, w gwarancji nie
    bylo symbolu F co sugeruje, ze serwisem zajmuje sie hurtownia w ktorej
    zakupiono sprzet. W kwietniu 2007 zmieniono warunki i wszystkie urzadzenia
    serwisuje zewnetrzna firma o czym oczywiscie nie poinformowano klientow.

    Urzadzenie wyszlo zgodnie, z warunkami gwarancji (bez litery F przy nazwie
    produktu) i zostalo nadane do hurtowni, serwis odmowil naprawy twierdzac ze
    od tego dnia sie zmienil serwis.

    W zwiazku z tym, czy zmiana po obowiazuje takze mnie jesli zakupilem przed i
    dostalem taka informacje na pismie.
    Dodam, ze towar lezy juz ponad 15 dni w serwisie ciagle z odmowa.

    Wedlug mnie mnie obowiazuja stare zasady, a jesli cos bylo wporwdzone w
    nowym roku to obowiazuje to produkty zakupione po tej dacie? Czy dobrze
    rozumie?

    Czy moge powolac sie na ten punkt piszac reklamacje do reklamacji? i napisac
    ze nie bylo literki F? Martwi mnie slowo "w aktualnym cenniku" to oznacza
    co? ze w aktualnym w momencie zakupu czy w momencie reklamcji?

    Dodam, ze taka nieprzyjemna sytuacja wynikla, z jedna z duzych firm w polsce
    jak sie sama okresla, i wedlug mnie wystarczylo troche dobrej woli by ten
    produkt odeslac do serwisu skoro zmienili warunki i poinformowac mnie o tym.

    Prosze o wyjasnienie tej sprawy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-30 19:40:44
    Temat: Re: Jak rozumiec taki punkt regulaminu?
    Od: "ptak" <...@-...pl>

    Użytkownik "ptak" <...@-...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > dostalem taka informacje na pismie.

    wkradl sie blad, mialo byc "jesli nie zostalem poinformowany na pismie"