  • 11. Data: 2007-05-31 11:57:13
    Temat: Re: opłata za sprawdzenie salda na koncie w mbank
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu grubianin porozsypywal nastepujace haczki:
    > pewne rzeczy sa niedozwolone prawem
    Skoro wiesz ze to oplata za sprawdzenie salda na koncie to po cholere
    zawracasz na glowe? Zadales pytanie, dostales odpowiedz. Nie podoba Ci
    sie - wroc na lekcje, poskarz sie wychowawczyni.
    --
    badzio

  • 12. Data: 2007-05-31 12:04:33
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu grubianin porozsypywal nastepujace haczki:
    > to automat mbanku
    Co to jest automat?
    Mi pojecie 'automat' kojarzy sie z:
    1) automatyczna skrzynia biegow (trudno z niej wyplacac pieniadze)
    2) automatyczna sekretarka (j.w.)
    3) maszyna w kasynie (ale nie sadze zeby byl wlasnoscia mbanku)
    Nie wiem jakie automaty ma mBank. Wiem ze swoich bankomatow nie ma wcale.
    --
    badzio

  • 13. Data: 2007-05-31 12:04:37
    Od: "Marcin K." <1...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grubianin" napisał
    > wiem co pisze
    > to automat mbanku

    hmmm ... moglbys podac gdzie takowy jest zlokalizowany? ja osobiscie nie
    widzialem jeszczze takiego ...
    ps zeby byla jasnosc ... chodzi mi o bankomat (automat) wlasny mbanku w
    ktorym mozna sprawdzic saldo konta a nie wplatomat, ktory i owszem widzialem
    i korzystalem, ale w ktorym (chyba) i tak nie mozna sprawdzac salda konta.

  • 14. Data: 2007-05-31 12:51:15
    Temat: sa 3 automaty
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam
    sa 3 automaty:
    1wplatomat
    2wyplatomat
    3do sprawdzania i przelewania

    pzdr

  • 15. Data: 2007-05-31 13:15:29
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 31 May 2007 13:37:40 +0200, grubianin napisał(a):

    > a czy uwazasz ze wyplacenie z 'wlasnego banku"
    > powinno cos kosztować?

    A dlaczego uważasz że nie powinno? Ktoś angażuje sprzęt (serwery, łącza
    "automaty" które trzeba serwisować) a Ty chciałbyś mieć usługę za darmo?
    Za takie coś zawsze się płaci - ja w opłacie za obsługę konta i niskim
    oprocentowaniu, a Ty bezpośrednio.

    Henry

  • 16. Data: 2007-05-31 13:23:49
    Temat: Re: sa 3 automaty
    Od: "Marcin K." <1...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grubianin" napisał
    > witam
    > sa 3 automaty:
    > 1wplatomat
    > 2wyplatomat
    > 3do sprawdzania i przelewania

    hmm .... podejrzewam jednak ze nie wiesz o czym piszesz mimo ze tak
    twierdziles w poprzedniej wiadomosci a awanturujesz sie o "1 zl" bo po
    prostu nie przeczytales toip.

  • 17. Data: 2007-05-31 13:31:13
    Temat: widze ze panowie nie dorosli
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam

    troche wam jeszcze brakuje
    wypalcanie
    wplacanie
    sprawdzanie stanu
    to uslugi darmowe juz wkalkulowane w serwis

    tak jest przynajmniej na cywilizowanym "ZAchodzie"
    a bank ktory to probuje zmienic na niekorzsc klienta
    dostaje od razu od kazdego sadu po d....

    ludzie obudzcie sie
    te milionowe pensje prezesow itd
    to za wasze pieniadze

    pzdr

  • 18. Data: 2007-05-31 13:38:45
    Temat: Re: widze ze panowie nie dorosli
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "grubianin" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tak jest przynajmniej na cywilizowanym "ZAchodzie"

    to zaloz sobie tam konto i nie marudz

    Angie

  • 19. Data: 2007-05-31 13:48:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Angie pisze:

    > to zaloz sobie tam konto i nie marudz

    Tylko nie w Szwajcarii bo tam podobno nie można ;)
    Jeszcze ziobro wykryje i będzie afera.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 20. Data: 2007-05-31 13:49:17
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > sprawdzanie stanu
    > to uslugi darmowe juz wkalkulowane w serwis
    > tak jest przynajmniej na cywilizowanym "ZAchodzie"
    Super. Brakuje Ci na bilet?
    > a bank ktory to probuje zmienic na niekorzsc klienta
    > dostaje od razu od kazdego sadu po d....
    Fajnie.
    > ludzie obudzcie sie
    > te milionowe pensje prezesow itd
    > to za wasze pieniadze
    Nikt Ci nie przystawia pistoletu do glowy, bierz przyklad z premiera i
    zrezygnuj z konta w banku.
    Podstawowe pytanie - przeczytales tabele oplat i prowizji?
    A, takie pytanie - jesli masz konto w super banku na zachodzie i
    przyjedziesz do polski, to za wyplate kasy w polskim bankomacie
    zaplacisz prowizje?
    --
    badzio