  • 21. Data: 2021-11-18 20:36:49
    Temat: Re: oliwa sprawiedliwa, ale trochę to trwa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2021 19:05:13 +0100, Shrek wrote:

    > A moją żonę przywrócili i jest przypadkiem wyjątkowym bo zwolniono ją
    > bezprawnie w czasie korzystania z ochrony przed rozwązwiązaniem stosunku
    > pracy z powodów związanych z macierzyństwem. W tych przypadkach -
    > głównie ciąża i chyba jeszcze ochrona przedemerytalna w przypadku
    > przywrócenia do pracy odszkodowanie nie jest ograniczone do wysokości
    > trzech wypłat.

    Tylko w tych przypadkach, czy w kazdym bezprawnym zwolnieniu?

    Bo jak czytam "została dyscyplinarnie zwolniona z pracy za publiczne
    informowanie o braku maseczek i niewystarczającej ochronie personelu
    przed wirusem."

    to mi to wyglada na bezprawne zwolnienie :-)

    No i tak jakos glupio mi sie wydaje, ze za takie braki to dyrektora
    powinni zwolnic, ale co ja tam sie znam :)

    J.

  • 22. Data: 2021-11-18 21:06:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2021 o 20:36, J.F pisze:

    > Tylko w tych przypadkach, czy w kazdym bezprawnym zwolnieniu?

    Jeśli dobrze zrozumiałem pytanie (więcej niż trzy wypłaty) to tylko w
    tych przypadkach.

    > to mi to wyglada na bezprawne zwolnienie :-)

    Jak znam polskie prawo to okaże się, że ją bezprawnie zwolnili ale w
    świadectwie pracy zostanie dyscyplinarka...

    > No i tak jakos glupio mi sie wydaje, ze za takie braki to dyrektora
    > powinni zwolnic, ale co ja tam sie znam :)

    Oj tam oj tam. 231kk;) W sumie - skoro sąd uznał za nieprawne, to czy
    prokurator nie powinien działać z urzędu? No i w sumie jak nie to
    powiadomić może ktokolwiek?

    --
    Shrek