  • 11. Data: 2021-11-17 16:45:30
    Temat: Re: oliwa sprawiedliwa, ale trochę to trwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:9f3504ab-20a9-451b-b461-62d4b0414236n@g
    ooglegroups.com...
    środa, 17 listopada 2021 o 10:43:49 UTC+1 Olin napisał(a):
> [...]

    026,sad-pielegniarka-ktora-alarmowala-o-braku-masecz
    ek-w-szpitalu.html?_ga=2.138606323.1359792392.163454
    0488-1609251266.1595588080

    >Hmmm, ale czy GW nie pomyliła ustrojów?
    >Wydawało mi się, że szpital dostaje kasę za wykonane "procedury", a
    >nie za to, że ma "na stanie" X lekarzy i Y pielęgniarek.

    Byc moze jedno i drugie - gdzies tam za procedury,
    ale gdzie indziej za "utrzymanie oddzialu".
    Ktory jest potrzebny raz na rok, ale co zrobic, jak ten dzien nastapi?

    No i trzecia mozliwosc - ze szpital potrzebuje sie wykazac odpowiednim
    personelem, ktory gwarantuje prawidlowosc dzialania oddzialu.
    No to sie dyrektor wykazuje.

    J.

  • 12. Data: 2021-11-18 09:33:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Służba w SB zryła Ci beret.
    Język pozostał.

    -----

  • 13. Data: 2021-11-18 14:01:38
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):

    > Nijak - "wygrała" trzy miesięczną pensję. Stosunek pracy przegrała bo
    > jej nie przywrócili. Więc ma trzy miesięczne pensje.

    Znaczy co? Podziękowali jej bez okresu wypowiedzenia i nie dali
    kasy za 3 miesiące? Przeca w kodeksie jest 3 miesiące płatne
    za okres wypowiedzenia (dla pracujących pow. 5 lat) niezależnie
    od tego czy pracuje czy nie.

  • 14. Data: 2021-11-18 14:12:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Oct 2021 19:36:36 +0200, Shrek wrote:

    > Nijak - "wygrała" trzy miesięczną pensję. Stosunek pracy przegrała bo
    > jej nie przywrócili. Więc ma trzy miesięczne pensje.

    Ale dlaczego tak malo wygrala?
    Moze jej sie nalezy przywrocenie ... bedzie apelowac ?

    > W policji jest zasada, że firmę i kumpli się broni choćby trzeba było z
    > kurwy robić logikę a nawet składać fałszywe zeznania. Czy dobra... dla
    > kulsonów raczej tak. Przynajmniej na razie. Jest niewielka szansa że
    > kiedyś bekną.

    A tu widzisz - wyglada na to, ze w szpitalu podobnie - i sie czarnej
    owcy pozbyli :-)

    J.

  • 15. Data: 2021-11-18 18:38:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2021 o 14:01, Astralny Rębajło pisze:

    > Znaczy co? Podziękowali jej bez okresu wypowiedzenia i nie dali
    > kasy za 3 miesiące?

    Bez znaczenia - za nieprawidłowe rozwiązanie stosunku pracy przewiduje
    się odszkodowanie w wysokości do trzech pensji.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-11-18 18:39:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2021 o 14:12, J.F pisze:

    > Ale dlaczego tak malo wygrala?

    Bo takie mamy prawo...

    > Moze jej sie nalezy przywrocenie ... bedzie apelowac ?

    Może - ja apelowałem;P

    > A tu widzisz - wyglada na to, ze w szpitalu podobnie - i sie czarnej
    > owcy pozbyli :-)

    No widzę.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-11-18 18:43:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2021 18:39:29 +0100, Shrek wrote:

    > Bo takie mamy prawo...

    Ale jakie - wiecej sie nie nalezalo ?

    > Może - ja apelowałem;P

    > No widzę.

    J.

  • 18. Data: 2021-11-18 18:44:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2021 18:38:40 +0100, Shrek wrote:

    > Bez znaczenia - za nieprawidłowe rozwiązanie stosunku pracy przewiduje
    > się odszkodowanie w wysokości do trzech pensji.

    A Twoja zona ?

    J.

  • 19. Data: 2021-11-18 19:05:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2021 o 18:44, J.F pisze:

    > A Twoja zona ?

    A moją żonę przywrócili i jest przypadkiem wyjątkowym bo zwolniono ją
    bezprawnie w czasie korzystania z ochrony przed rozwązwiązaniem stosunku
    pracy z powodów związanych z macierzyństwem. W tych przypadkach -
    głównie ciąża i chyba jeszcze ochrona przedemerytalna w przypadku
    przywrócenia do pracy odszkodowanie nie jest ograniczone do wysokości
    trzech wypłat.

    Co ciekawe (ale musiabym sprawdzić) jak sąd przyzna rację ale stosunku
    pracy nie przywróci (bo uzna że nie ma to sensu) to ograniczenie do
    trzech wysokości pensji chyba obowiązuje również te osoby (ale tak jak
    napisałem - musiałbym sprawdzić).

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-11-18 19:08:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2021 o 18:43, J.F pisze:

    > Ale jakie - wiecej sie nie nalezalo ?

    No nie. Jak pisałem obok - za wyjątkiem specyficznych przypadków
    przywrócenie i trzy pensję bądź nawet same trzy pensje. Zresztą prawdę
    mówiąc normalnie nie opłaca się, bo jak cię przyrócą, to żeby te trzy
    pensje dostać to musisz pracę podjąć, a przecież większość sobie to
    inaczej po drodze poukłada i nie będzie wracać po trzy pensje. Dlatego
    często składa się o samo odszkodowanie bez roszczenia o przywrócenie, bo
    to po porstu zwykle bez większego sensu.

    --
    Shrek