  • 11. Data: 2004-08-20 20:30:56
    Temat: Re: ogolnie- walka ze sklepem pod oknami
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > 1/.chce zablokowac po to zeby gosciu nie uciekl

    ale skad on ma kurwa uciekac, z terenu prywatnego? Ludzie, gdyby on wszedl
    na jego teren (tego sasiada) o co innego.
    Zatrzymac mozna (z tego co mowiliscie przy kanarach) kiedy jest popelnione
    przestepstwo i zeby sprawca nie uciekl,
    widzisz tu jakies przestepstwo? Ja sie jakos dopatrzyc nie moge.

    > 2. w jakim normalnym kraju jest taka akcja ze o takiej godzine jest
    dostawa
    > pod oknami ludzi

    w tym momencie nie ma to nic do rzeczy.

    BTW gazety woza kolo 4, zdarza sie ze ludzie miszkaja przy skrzynkach z
    prasa i co wtedy?

    > 3. wystarczy miec 2-ch swiadkow i mozna zlozyc zeznania na policji, albo
    > strazy- jest mandat, albo wniosek do sadu g.
    > inna sprawa ze o 6:01 moze zaczac sie jazda

    no to co inego, niech zrobi, nagra nie wiem co, ale nie blokuje

    > 4. jakby kierowca uzyl rąk - to juz pozamiatane w ogole

    Skoro ktos kogos bezprawnie sila zatrzymuje to chyba mozesz sie bronic..

    P.

  • 12. Data: 2004-08-20 20:32:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > autostrada platna tez jest czyjas wlasnoscia

    ale on przez autorstrade przejezdza(i jest to noralne ze musi zaplacic) a
    tutaj pod sklep ktory jest wlasnoscia pewnej osoby podjezdza samochod
    za zgoda wlasciciela i osoba 3 ktora gowno ma do tego sklepu (bo nie jest
    jejgo) blokuje samochod ...chyba cos nie tak
    porownanie jest zle.

    > ale wtedy kierowca odpowie za naruszenie nietykalnosci osobistej.

    zgadza sie, ale moze sie zdarzyc, po za tym moze to byc obrona, ktos chcial
    go silal zatrzymac ten sie bronil,
    skad ma wiedziec ze to nie jakis bandzior .
    (gdybam sobie, tlumaczyc sie mozna na rone sposoby)

    Moze tez inaczej zrobic, poniosl straty z tego powodu ze zostal zablokowany
    (nie dowiozl towary w inne miejsce)
    i nie wiem czy sasiadowi to na dobre wyjdzie.

    > leon

    P.

  • 13. Data: 2004-08-21 03:32:26
    Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ale skad on ma kurwa uciekac, z terenu prywatnego? Ludzie, gdyby on wszedl
    > na jego teren (tego sasiada) o co innego.

    uciekac przed wezwaniem policji

    a idz pan , zycze Ci tego zebys tak mial - inaczej bedzie spiewac

  • 14. Data: 2004-08-21 03:34:07
    Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tom asik@gaz eta.pl> napisał w
    wiadomości news:cg5sff$af5$6@inews.gazeta.pl...

    czyli jak to bylo w Alternatywach "miales pan racje trza(mu) im bylo naklas
    po ryju" :(
    dzieki

  • 15. Data: 2004-08-21 07:44:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > uciekac przed wezwaniem policji
    >
    > a idz pan , zycze Ci tego zebys tak mial - inaczej bedzie spiewac

    ja rozumiem sytuacje, ale takie blokowanie nic nie da, co z tego ze policja
    przyjedzie,
    po pierwsze,
    czy nie mozna samochodem przed 6 jezdzxic?
    po drugie
    czy nie mozna towaru przywozic przed 6 ?
    po trezcie
    sam sobie klopotow narobi,

    P.

  • 16. Data: 2004-08-21 07:46:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie wiem co to jest, bo adres nie działa,

    typowa polska brudna czesciowo obdrapana, brzydka sciana.

    P.

  • 17. Data: 2004-08-22 08:55:36
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ryszard Nowicki" <rysiek69@v___p___.pl> napisał w wiadomości
    > witam, postanowilem sie tutaj poradzic, nikt nigdzie nic nie wie ,w
    sumie
    > nas ignoruja

    mam idealne rozwiazanie dla Ciebie: wybuduj sobie dom "daleko od szosy"

    > dziekuje

    prosze