  • 1. Data: 2004-08-20 04:33:39
    Temat: ogolnie- walka ze sklepem pod oknami
    Od: "Ryszard Nowicki" <rysiek69@v___p___.pl>

    witam, postanowilem sie tutaj poradzic, nikt nigdzie nic nie wie ,w sumie
    nas ignoruja
    sprawa wyglada tak

    1 sprawa:
    pod moimi oknami jest zaplecze sklepu
    i codziennie od roku czasu przed godzina 6 rano przyjeżdżają rożnej maści
    goście z towarem i jest jazda z waleniem drzwiami itp. to jest koszmar.
    I tak: jezeli zadzwonię po policje, ze jest zakłócenie to czy przyjadą
    odrazu ?
    no i musiałbym stanąć przed tym piekarzem zeby nie odjechal
    co ja biedny mam robic
    Dodam ze jakiekolwiek prosby w sumie juz nic nie daja

    2-ga sprawa :
    zbudowali sobie w scianie takie cos http://camel900.w.interia.pl/2.GIF,
    i za tymi kratami byl wentylator przemyslowy (wiatrak z taka jakby butla
    przymocowany) (od 6 do 21), dźwięk jak z samolotu, pomimo nowych okien bylo
    glosno,
    ponad trzymiesieczna mediacja nic nie dala - dopiero zeznania na policji i
    niby sprawa z urzędu (środowisko, za duze decybele-byla komisja) ,
    ale mam wrazenie ze tej sprawy nie ma, goscie to wylaczyli, ale kpia nam w
    zywe oczy
    Czy ja moge sie domagac od tego policjanta zeby robil cos z ta sprawa dalej
    ? (co z tego ze wylaczyli)

    3-cia sprawa: na WWW widac ze ta sciana jest nie pomalowana i wyglada
    okropnie -
    Sklep pomalowal sobie od ulicy a to tak zostalo- Czy myslicie ze Oni musieli
    to pomalowac . i czy musza zabudowac te kraty ?

    miejsce akcji : osiedle Sikornik. Gliwice , na przeciwko Taxi
    osiedle w sumie bardzo ladne, zielone itp.
    eh, a jak kupilismy mieszkanie to byl lajtowy miesny :(

    dziekuje

  • 2. Data: 2004-08-20 08:07:39
    Temat: Re: ogolnie- walka ze sklepem pod oknami
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > odrazu ?
    > no i musiałbym stanąć przed tym piekarzem zeby nie odjechal

    poczytaj w archiwum grupy watki o kontrolerach, jest tam napisane czemu nie
    warto przetrzymywac czlowieka.
    Zamaist pomoc to bys sobie klopotow narobil.

> [...]
    musieli
    > to pomalowac . i czy musza zabudowac te kraty ?

    NIe chce byc nie mily ale to chyba ich sprawa jak pomaluja sciane i czy w
    ogole to zrobia.

    > miejsce akcji : osiedle Sikornik. Gliwice , na przeciwko Taxi
    > osiedle w sumie bardzo ladne, zielone itp.
    > eh, a jak kupilismy mieszkanie to byl lajtowy miesny :(

    hehe, Miesny Henryka Stokłosy ? :)

    P.

  • 3. Data: 2004-08-20 08:26:59
    Od: "Ryszard Nowicki" <rysiek69@v___p___.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > hehe, Miesny Henryka Stokłosy ? :)

    a nie wiem , na przeciwko amiki
    eh

    ps. .no ale to nie jest ich budynek tylko miasta -
    zreszta w Romie walcze- ale maja mnie tam juz za psychola :( jedym slowem
    mamy zyc w syfie
    jak to remontowali chyba musial to ktos klepnac z jakiegos nadzoru ,albo cos
    dam znac jak cos wywalcze

  • 4. Data: 2004-08-20 09:39:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a nie wiem , na przeciwko amiki
    > eh

    zapytalem, pozniewaz po internecie krazy parodia pewnej amerykanskeij
    (zajebiscie zrobiona) piosenki o Henryku Stoklosie ktory zapachami
    ze swojej fabryki (mieska) truje zycie mieszkancom (Pily) :)

    P.

  • 5. Data: 2004-08-20 18:18:58
    Od: leon <L...@i...pl>

    > poczytaj w archiwum grupy watki o kontrolerach, jest tam napisane czemu
    > nie
    > warto przetrzymywac czlowieka.
    > Zamaist pomoc to bys sobie klopotow narobil.
    bo ja wiem? ostanio gdzies czytalem o sprawie gdzie na jednak z autostrad
    gdzie nie chcial zaplacic naleznosci (powolywal sie na niewypelnieni
    warunkow umowy)
    zablokowali mu wyjazd i rozniw nie mogl sie cofnac. I jak zostalo to
    potraktowane?
    Ano jako zatrzymanie sa mochou a nie osoby. jezli dobrze pamietam to z
    powodow
    szerokosci od boku samochodu do murku nie mogl wysiasc ale na to nie
    zwrocili uwagi.

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - Eugene Ionesco

  • 6. Data: 2004-08-20 18:21:09
    Od: leon <L...@i...pl>

    i przy okazji autopietno za nie czytanie wiadomsci przed wyslaniem.
    W efekcie czego ptrzymujemy powyzszy koszmarek.

    leon

  • 7. Data: 2004-08-20 19:03:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > bo ja wiem? ostanio gdzies czytalem o sprawie gdzie na jednak z autostrad
    > gdzie nie chcial zaplacic naleznosci (powolywal sie na niewypelnieni
    > warunkow umowy)

    porownanie jak najbardziej zle

    > zablokowali mu wyjazd i rozniw nie mogl sie cofnac. I jak zostalo to
    > potraktowane?

    sklep jest czyjas wlasnoscia a on che zablokowac samochod ktory towar
    przywozi do tego sklepu.

    (Na miejscu kierowcy prawdopodobnie bym mu natrzepal, bo moze prace stracic,
    (pewnie do innych sklepow tez jezdzi) .)

    P.

  • 8. Data: 2004-08-20 19:32:52
    Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > (Na miejscu kierowcy prawdopodobnie bym mu natrzepal, bo moze prace
    stracic,
    > (pewnie do innych sklepow tez jezdzi) .)

    1/.chce zablokowac po to zeby gosciu nie uciekl
    2. w jakim normalnym kraju jest taka akcja ze o takiej godzine jest dostawa
    pod oknami ludzi
    3. wystarczy miec 2-ch swiadkow i mozna zlozyc zeznania na policji, albo
    strazy- jest mandat, albo wniosek do sadu g.
    inna sprawa ze o 6:01 moze zaczac sie jazda
    4. jakby kierowca uzyl rąk - to juz pozamiatane w ogole

  • 9. Data: 2004-08-20 19:41:07
    Od: leon <L...@i...pl>

    > porownanie jak najbardziej zle
    ale chodzi glownie o to co jest nizej, ale wyjasnie o co facetowi chodzilo.
    Mianowicie z powodu remontu i zwezenia jezdni obnizyl mu sie konfort jazdy.
    W przypadku sklepu jest uciazliwy chalas.

    > sklep jest czyjas wlasnoscia a on che zablokowac samochod ktory towar
    > przywozi do tego sklepu.
    autostrada platna tez jest czyjas wlasnoscia

    > (Na miejscu kierowcy prawdopodobnie bym mu natrzepal, bo moze prace
    > stracic,
    > (pewnie do innych sklepow tez jezdzi) .)
    ale wtedy kierowca odpowie za naruszenie nietykalnosci osobistej.

    leon

  • 10. Data: 2004-08-20 20:17:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ryszard Nowicki" <rysiek69@v___p___.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > co ja biedny mam robic
    > Dodam ze jakiekolwiek prosby w sumie juz nic nie daja

    Wystąp do administratora terenu, by na podjeździe do sklepu ustawił zakaz
    wjazdu np. w godzinach 22-6 rano. Wówczas będzie podstawa do wymagania, by
    tam w nocy nic nie jeździło. Inaczej to bez sensu. Trzaskanie drzwiami
    trudno nazwać zakłóceniem ciszy - choć rozumiem, ze może to być uciążliwe.
    Wiec policja tu się na nic nie zda. Jak będzie zakaz wjazdu, to policja ma
    dopiero wówczas pole do popisu.

    Kwestią otwartą pozostaje, czy zdołasz administratora terenu przekonać do
    ustawienia takiego znaku.

    > 2-ga sprawa :
    > zbudowali sobie w scianie takie cos http://camel900.w.interia.pl/2.GIF,

    Niestety jest to niedostępne, więc piszę w "ciemno".

> [...]
    > zywe oczy
    > Czy ja moge sie domagac od tego policjanta zeby robil cos z ta sprawa

    Nie wiem co to jest, bo adres nie działa, ale skoro to nie huczy (a
    przeszkadzało Ci huczenie), to o co Ci chodzi? Może po prostu wytłumili to w
    inny sposób i tyle.

> [...]
    musieli
    > to pomalowac . i czy musza zabudowac te kraty ?

    Nie wiem jakie kraty. Co do pomalowania, to już kwestia umowy właściciela
    sklepu z właścicielem obiektu.