    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ogolnie- walka ze sklepem pod oknami
    Date: Fri, 20 Aug 2004 22:32:30 +0200

    > autostrada platna tez jest czyjas wlasnoscia

    ale on przez autorstrade przejezdza(i jest to noralne ze musi zaplacic) a
    tutaj pod sklep ktory jest wlasnoscia pewnej osoby podjezdza samochod
    za zgoda wlasciciela i osoba 3 ktora gowno ma do tego sklepu (bo nie jest
    jejgo) blokuje samochod ...chyba cos nie tak
    porownanie jest zle.

    > ale wtedy kierowca odpowie za naruszenie nietykalnosci osobistej.

    zgadza sie, ale moze sie zdarzyc, po za tym moze to byc obrona, ktos chcial
    go silal zatrzymac ten sie bronil,
    skad ma wiedziec ze to nie jakis bandzior .
    (gdybam sobie, tlumaczyc sie mozna na rone sposoby)

    Moze tez inaczej zrobic, poniosl straty z tego powodu ze zostal zablokowany
    (nie dowiozl towary w inne miejsce)
    i nie wiem czy sasiadowi to na dobre wyjdzie.

    > leon

    P.