eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › oferta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2002-03-25 06:38:02
    Temat: oferta
    Od: "wisia" <m...@p...onet.pl>

    Czy sklep, wypuszczajac ulotki reklamowe, jest zwiazany zaproponowanymi
    cenami?
    Ostatnio w moim miescie otwarto nowy sklep. W ulotkach reklamowych,
    zapraszajacych do nowego sklepu i przedstawiajacych jego oferte byl pewien
    towar, ktory mial byc sprzedawany po 199 zl. W dniu otwarcia towaru tego
    oczywiscie nie bylo :)), drugiego dnia szczerze powiedziawszy nie wiem,
    natomiast trzeciego dnia byl, ale kosztowal 256 zł. Spytany o cene pracownik
    sklepu odpowiedzial, ze promocja owszem byla, ale tylko przez pierwsze dwa
    dni od otwarcia sklepu. Teraz jest nowa cena. Ulotka reklamowa nie
    informowala o tym, ze ceny beda aktualne tylko przez dwa dni...Mozna tak?
    pozdrawiam
    wisia



  • 2. Data: 2002-03-25 12:31:29
    Temat: Re: oferta
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

    Art. 71 KC Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, skierowane do
    ogółu lub do poszczególnych osób, poczytuje się w razie wątpliwości nie za
    ofertę, lecz za zaproszenie do rozpoczęcia rokowań.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1