  • 1. Data: 2002-03-24 20:26:24
    Temat: zakaz wjazdu a UE
    Od: "Seba" <s...@b...gnet.pl>

    Witam

    Czy moze mi ktos powiedziec jak to w koncu jest z zakazem wjazdu do kraju
    nalezacego do UE a wjazdem do innego z UE
    Czy majac np. zakaz wjazdu do Niemiec mozna jechac do Austrii i innych
    krajow grupy Schengen ?
    Slyszalem rozne sprzeciwne zdania, wiec chcialbym sie upewnic - najepiej to
    prosilbym o podstawe prawne.

    Moze traktakt z Schengen cos w tej kwestii reguluje?
    Ja nie moglem sie doszukac.

    pozdrawiam, Seba

  • 2. Data: 2002-03-28 22:37:23
    Temat: Re: zakaz wjazdu a UE
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

    Zakaz wjazdu do jednego kraju UE powoduje zakaz wjazdu do wszystkich. UE ma
    tylko granicę zewnętrzną i jej w każdym miejscu ten zakaz dotyczy. Podobnie
    ma się sprawa z wizami.

    --
    Tomek S.
    http://www.wiaruspzw.prv.pl