  • 11. Data: 2005-03-16 12:35:06
    Temat: Re: odszkodowanie z Warty
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *s2d* wrote in <news:d18sc7$2pg$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > No i stad te koszty amortyzacji. Przed szkoda to nie byl nowy samochod tylko
    > 3-letni. Warta chce ci zwrocic ceny czesci 3-letnich, a jezeli chcesz nowe
    > to musisz doplacic. Tutaj oni maja niestety racje.

    Terefere bum cyk cyk.

    Nikt też nie kazał ich klientowi wjeżdżać w inny samochód. A ja nie
    mogę ponosić kosztów wyrządzenia mi szkody. I nie mam obowiązku
    naprawiać używanymi czesciami bo nie bede ryzykowal swoim
    bezpieczenstwem.

    Poddales sie retoryce firm ubezpieczeniowych ktore (jak kazdy) nie
    lubi rozstawac sie z kasa.

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem

  • 12. Data: 2005-03-16 13:42:04
    Od: "s2d" <...@s...pl>

    > A jak ktoś nie ma kasy - to najlepszym rozwiązaniem jest udawanie w
    trakcie
    > negocjacji, że się ją ma i że zapłacenie za naprawę a potem sprawa w
    sądzie
    > to żaden problem. To działa.

    To sie dobrze mowi, ale gdy samochod stoi na warsztacie a jest niezbednie
    potrzebny i na dodatek ubezpieczyciel czeka ustawowy miesiac aby laskawie
    rozliczyc szkode, udawanie wtedy ze sie ma kase i duzo czasu jest nieco
    trudne. Oni sami zachecaja z drwiacym usmiechem do odwolywania sie, ale kasy
    wtedy nie chca wyplacic.Jak bede mial 2-gi samochod w zapasie to bede mogl
    sie wyklucac do woli, narazie jestem skazany na ten bardzo chory system
    gdzie traktuje sie ubezpieczonego jak natreta.

    pozdr

    s2m

  • 13. Data: 2005-03-16 16:58:32
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2005 14:42:04 +0100, s2d napisał(a):

    > wtedy nie chca wyplacic.Jak bede mial 2-gi samochod w zapasie to bede mogl
    > sie wyklucac do woli, narazie jestem skazany na ten bardzo chory system
    > gdzie traktuje sie ubezpieczonego jak natreta.

    drugi samochód możesz wziąć z wypożyczalni na koszt ubezpieczyciela -
    jeżeli udowodnisz że jest ci niezbędnie potrzebny

    --
    Mieczysław
    ----