  • 1. Data: 2005-03-15 09:56:51
    Temat: Art. 343 §2 k.c.
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    http://www.brpo.gov.pl/index.php?poz=220&id=56
    No dobrze, i po usunięciu złożonych przez sąsiada na naszej nieruchomości materiałów,
    sąsiad ów twierdzi, że podczas
    próby usuwania materiałów doszło do ich uszkodzenia (zupełnie przykładowo: kilka
    desek ma spękania, których wg
    oświadczenia sąsiada wcześniej nie było).
    Czy znacie orzecznictwo w podobnych sprawach ?
    JaC

  • 2. Data: 2005-03-15 18:15:10
    Temat: Re: Art. 343 §2 k.c.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kilka desek ma spękania, których wg
    > oświadczenia sąsiada wcześniej nie było).
    > Czy znacie orzecznictwo w podobnych sprawach ?

    Sąsiad jeszcze musi udowodnić, ze spękania są skutkiem Waszego działania.
    Tylko zupełnie nie mam pojęcia, jak tego dokona. W tej sytuacji cała reszta
    nie ma znaczenia.

  • 3. Data: 2005-03-15 22:18:15
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Posiadacz nieruchomości podczas usuwania materiałów wzywa policję, tak nazwijmy to
    dla asysty, a krawężniki po
    przyjechaniu wyjeżdżają z mordą do... posiadacza nieruchomości o niszczeniu cuczego
    mienia i prawie go zakuwać w kajdany
    chcą :-o
    Potem oględziny i sąsiad pokazuje spękania, krawężnik autorytatywnie stwierdza, że
    'świeże' i dopytuje się z tezą
    sugerującą odpowiedź, czy wartość szód przekracza 250 zł...
    JaC