  • 1. Data: 2005-02-14 19:07:57
    Temat: usługi kadrowe
    Od: "ewa" <k...@w...pl>

    Witam serdecznie.
    Mam pytanie (przepraszam, jeśli już było - szukałam, ale nie znalazłam).
    Prowadzę w firmie dział kadr i płac. Mój pracodawca chce oszczędzić koszty i
    proponuje żebym robiła dalej to samo, ale jako firma zewnętrzna pod szyldem
    prowadzonej przeze mnie działalności gospodarczej (trochę inny zakres, ale
    to można zawsze rozszerzyć). Nurtuje mnie jednak jedno pytanie - czy nie
    potrzebuję jakichś uprawnień, tak jak doradcy podatkowi, albo biura
    rachunkowe.
    Czy ktoś z Państwa zna odpowiedź, albo wie przynajmniej gdzie jej szukać?
    Przegooglowałam co się dało i nie znalazłam jednoznacznej odpowiedzi, a szef
    dał mi dwa dni na rozmyślania.
    pozdrawiam serdecznie
    Ewa