  • 21. Data: 2010-01-04 21:36:06
    Temat: Re: odśnieżanie przed posesją
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Jeśli gmina zbiera podatki od obywateli, to niech dogląda chodników. A tak
    > jak jest obecnie (że istnienie 20 cm trawniczka decyduje o tym kto musi
    > odśnieżać, a kto nie musi) stanowi jawną niesprawiedliwość, tym bardziej,
    > że ci odśnieżający ulg podatkowych z tego powodu nie mają.

    To zgłoście gdzieś petycję co i jak powinno być.
    --
    Powinno być tak, że nie obijasz się po niusach pociskając pierdoły tylko
    odśnieżasz całe miasto by ludzie mieli dobrze

  • 22. Data: 2010-01-04 22:44:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 21:32:23 +0100, Animka napisał(a):
    > Odśnieżyć trzeba sobie kawałek chodnika od domu do bramy to i za bramą
    > wypadałoby choćby dla samego siebie, gości i bliźniego przechodzącego
    > chodnikiem. Kultura się kłania.

    Kultura to jedno, a zmuszanie ludzi do dyżurowania z szuflą to drugie. Sam,
    gdy tylko mogę, odśnieżam tych kilkanaście metrów ulicy przy domu mimo że
    nie ma żadnego obowiązku - bo po prostu wiem że ulica jest stroma
    i nieodśnieżony fragment może stanowić problem dla pieszych i kierowców.
    Ale gdyby jakieś kretyńskie prawo zmuszało mnie do odśnieżania tej ulicy
    o każdej porze dnia i nocy to by mnie szlag trafił...

    Ten komunistyczny przepis powinien był dawno temu zniknąć.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 23. Data: 2010-01-04 22:48:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 21:40:25 +0100, Animka napisał(a):
    > No dobrze, to niech łazi (ten właściciel) po kolana w śniegu czy ślizga
    > się po lodzie.

    Ale nie może, bo jakiś pasożyt żąda żeby ten właściciel zamiast iść do pracy
    czy jechać na urlop stał przed posesją z łopatą w garści.

    > Żyłka nikomu nie pęknie jak posypie choćby piaskiem. Piasku dużo, w takich
    > specjalnych skrzyniach przy ulicach.

    Jak ktoś jest na urlopie to bez telekinezy będzie mu ciężko "choćby posypać
    piaskiem". Może sama posyp?

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 24. Data: 2010-01-04 23:22:44
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-01-04 16:16, leon pisze:
    > Tam gdzie przegral RPO to wygral prywatny zarzadca nieruchomosci, ktory
    > zaskazyl mozliwosc nakladania na obywatela obowiazku dbania o czyjas
    > wlasnosc.

    A jakiś link do tego wyroku masz?

  • 25. Data: 2010-01-05 00:06:30
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

> [...]
    > o każdej porze dnia i nocy to by mnie szlag trafił...
    >
    > Ten komunistyczny przepis powinien był dawno temu zniknąć.

    Masz rację.

    Ja ostatnio boję się chodzić po nawet trochę oblodzonych chodnikach, bo
    mam śliskie buty. Natomiast po śniegu (ale nie po kostki) to się nawet
    fajnie chodzi.
    Te kawałki chodnika przed willami (w tym podjazdy go bram i garażów), o
    których pisałam to pewnie też należą do tych właścicieli, więc powinni
    chociaż piaskiem posypać.

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-01-05 00:12:37
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Ale nie może, bo jakiś pasożyt żąda żeby ten właściciel zamiast iść do pracy
    > czy jechać na urlop stał przed posesją z łopatą w garści.

    O kurczę!

    > Jak ktoś jest na urlopie to bez telekinezy będzie mu ciężko "choćby posypać
    > piaskiem". Może sama posyp?

    Mamy tu "dozorcę" pasibrzucha. Płacą mu za pracę i to pewnie jeszcze z
    nawiązką. Każdy blok na osiedlu ma jakiegoś "dozorcę". Ulice to MPO (czy
    jak mu tam) sprząta.

    --
    animka

  • 27. Data: 2010-01-05 06:08:17
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Animka napisal:
    > Mamy tu "dozorcę" pasibrzucha. Płacą mu za pracę i to pewnie jeszcze z
    > nawiązką. Każdy blok na osiedlu ma jakiegoś "dozorcę". Ulice to MPO (czy
    > jak mu tam) sprząta.

    Nie uciekaj od swojej poprzedniej wypowiedzi. Nazwalas 'pasozytami'
    ludzi, od ktorych zadasz, aby ZA DARMO odsniezali chodnik, po ktorym
    masz zamiar chodzic. Platny dozorca to inny przypadek.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 28. Data: 2010-01-05 06:09:44
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Animka napisal:

> [...]
    > Te kawałki chodnika przed willami (w tym podjazdy go bram i garażów), o
    > których pisałam to pewnie też należą do tych właścicieli, więc powinni

    wKwestiiFormalnej: wykryto sprzecznosc w wypowiedzi.

    No to ma racje, czy tez maja posypac?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 29. Data: 2010-01-05 07:35:41
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 01:12:37 +0100, Animka napisał(a):
    > Mamy tu "dozorcę" pasibrzucha. Płacą mu za pracę i to pewnie jeszcze z
    > nawiązką. Każdy blok na osiedlu ma jakiegoś "dozorcę". Ulice to MPO (czy
    > jak mu tam) sprząta.

    Jaki blok? Mowa o pojedynczych domach - obudź się, jest XXI wiek i
    posiadanie domku nie oznacza automatycznie posiadania służby która
    wyręczy miasto zajmując się odśnieżaniem chodnika...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 30. Data: 2010-01-05 07:41:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 01:06:30 +0100, Animka napisał(a):
    > Masz rację.

    No to się zdecyduj.

    > Ja ostatnio boję się chodzić po nawet trochę oblodzonych chodnikach, bo
    > mam śliskie buty. Natomiast po śniegu (ale nie po kostki) to się nawet
    > fajnie chodzi.

    Chodzi się fajnie dlatego, że wcześniej był po kostki i potem został
    udeptany :>

    > Te kawałki chodnika przed willami (w tym podjazdy go bram i garażów), o
    > których pisałam to pewnie też należą do tych właścicieli, więc powinni
    > chociaż piaskiem posypać.

    Zdalnie mają posypywać czy co?

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944